Lekegrind

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Dåkker som har flere unga, e det nokka vits? :-)
Vet dem som har brukt det og ikkje brukt det...

Ja her var den gull verdtnår jeg fikk lillebror :p vi hadde ikke til største tuppa da, men hun var bare 2 år når broren kom så de var fint å kunne legge han der når jeg skulle på do og sånn.. + at hun for jo der å sprang og hadde jo ikke helt kontroll så da var de veldig ok at han låg der å leka når hun var hjemme :)
kommer nok til å ha like mye bruk for den nå, for nå erstørste tuppa 5 og lillebror 2,5(og veldig hyper) :)

Vi hadde ikke kjøpt lekegrind da vi skulle ha nr 1...men sambo dro og kjøpte før vi skulle hjem fra sykehuset... Siden jeg hadde hatt akutt keisersnitt var det helt uvurderlig å kunne legge fra seg babyen i "riktig høyde"... Og senere er jeg veldig glad vi hadde den til "barnevakt" når jeg skulle på toalettet eller ned å sette på en klesvask... ;) ser også argumentet med eldre søsken :)

Hadde til 1 mann , vet ikke om vi har plass nå.. Storesøster er 4 så vet ikkeom vi treng.. Vi får se

Sniker fra April :)
Hadde ikke klart meg uten noen av gangene!:) storebror elska og bruke den frem til han var 1 år ca..:) nå er jeg avhengig av den for å kunne gå på do, lage mat og for å legge snuppa (6 uker gammel) fra meg å gi storebror full oppmerksomhet :) storebror er 2, så hadde ikke stolt på han og baby alene i rommet heller :)

Bra tråd!
Jeg har ingen fra før men vi skal ha det til førstemann :)
Jeg trodde egentlig ikke at jeg ville trenge det, men mannen min argumenterte for å ha det ift hunden vår. Og da var det bare sånn "selvfølgelig må vi ha det!!!".

Sniker fra April :)
Hadde ikke klart meg uten noen av gangene!:) storebror elska og bruke den frem til han var 1 år ca..:) nå er jeg avhengig av den for å kunne gå på do, lage mat og for å legge snuppa (6 uker gammel) fra meg å gi storebror full oppmerksomhet :) storebror er 2, så hadde ikke stolt på han og baby alene i rommet heller :)

Ja kan nesten ikke stole på en to åring alene med bebi :p så da er alternativet å alltid måtte ha med seg bebien,evt storesøsken på do/vakserom osv eller å ha en grind :p jeg velger iallefall grinden :)

Takk for mange svar! Ja her bli storesøster ca 2år og 5mnd... kan ikkje akkurat stole på att ho lar baby være nei.. vi harei vugga.. men den e jo heilt lav uansett... har tenkt å kjøpe stokke tripp trapp med newborn sete.. mrn den bli nok bare brukt når man ska spise å sånn!!
Må vel vurdere sterkt ei lekegrind å få gubben med på d ;-)

Vi driver å vurderer det selv. Mest for å beskytte babyen mot storesøster som nå er halvannet. Hadde det ikke sist og følte heller ikke noe behov for det, men da hadde vi vugge i stuen som vi nå skal bruke til seng på soverommet. + at storesøster nok synes det er veeldig morsomt å vugge voldsomt.....:-/

Vi brukte det til lillemor! Kommer helt klart til å bruke den til lillebror :) nå står den rundt ovnen i stua!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk for mange svar! Ja her bli storesøster ca 2år og 5mnd... kan ikkje akkurat stole på att ho lar baby være nei.. vi harei vugga.. men den e jo heilt lav uansett... har tenkt å kjøpe stokke tripp trapp med newborn sete.. mrn den bli nok bare brukt når man ska spise å sånn!!
Må vel vurdere sterkt ei lekegrind å få gubben med på d ;-)
Min erfaring er at vugge er hakket skumlere enn gulvet, storebror har nemlig prøvd å løfte ut lillesøster ett par ganger.. Ser ikke for meg at det kunne gått bra :p

Vi hadde god bruk for den med førstemann. Kommer nok absolutt til å få god bruk for den nå også som storebror skal løpe tulling rundt i stua ;)

Back
Topp