Lekegrind

I89

Flørter med forumet
Noen som har tips om ulike lekegrinder? Er skikkelig usikker på hva type jeg skal kjøpe til den lille.

Nei, jeg vet ikke, tror ikke det har så mye og si. Er vel greit at man kan stille høyden.  Tror ikke det er så stor forskjell på de forskjellige. jeg kommer til å kjøpe en kvadratisk, fro det er lettere og plassere i stua og lettere med valg av teppe oppi.

vi skal kjøpe en fra babyshop som er litt liten 80x80cm..vi har ikke så mye plass. Den koster 990,- og det er jo ikke så gale :)

vi har babydan park-a-kid. synes det var kjekt å ha en lekegrind jeg kunne være inni selv, når bebisen var liten, så lå vi der og hadde kosestund med sanger og tittet litt på leker.

han elsket å være i grinda si, og jeg tror det har litt med at jeg kunne være med han der i begynnelsen - for han var en ekstrem bæreunge og krevde nærhet. så lillebror får ha samma grinda han også :)

*lille*my* skrev:
vi skal kjøpe en fra babyshop som er litt liten 80x80cm..vi har ikke så mye plass. Den koster 990,- og det er jo ikke så gale :)

Det er den samme vi skal ha! Vi har hund, så føler det er trygt med en lekegrind, og kan bruke den som dagsovis også.

Back
Topp