Lekegrind !!!

Vi har, men bruker den ikke:)

Vi har lekegrind.. men har ikke blitt så mye brukt, tenker den blir mer brukt når mini begynner å krype..

Vi har det, og bruker den masse. Fint å kunne holde ham et sted mens jeg gjør noe annet eller ikke kan se til ham. Ellers åler han seg som en vind gjennom rommene og får tak i alt han ikke skal! 

Også sover han der på dagtid, synes den har vært flott å ha jeg 

Nope. Hadde ikke til Linnea og bør klare oss uten til minin. Føler at ungene kan bli så grinete og plutselig sinte, en dag de ikke vil oppi grinda, men likevel må.
Så her er det frittgående barn haha...Neida, men tror jeg skal klare fint å renggjøre hus og lage mat om minin er rundt meg. Tar så enormt plass med lekegrind også.
Blir fort gjort å gjøre til vane å slenge dem oppi der når de gjør ugang og da følte jeg det var lettere å bare ta den ugangsperioden med en gang og bli ferdi med den om noen skjønner hva jeg mener :P vil jo at han skal krype og komme seg fram overalt og bli litt selvstendig og lære ting osv.

Vi har, men bruker den veldig lite.. Enda hun åler seg rundt som bare det nå.
De gangene jeg legger henne oppi der, ender hun bare opp med å stange hodet i "ribbene" (er det det de heter?), og så blir hun sinna..

Bruker reisesengen som lekegrind..funker helt supert :) Så slapp vi å ommøblere hele stua for å få plass ..selv om de fleste "bare" er 1x1 meter så går det fort litt gulvplass..hun kan ikke å krabbe enda, så bruker den bare når jeg skal dusje å dille på badet...viktig at de får komme seg rundt omkring å utforske..blir kjedelig om de må ligge/sitte i lekegrinden hele dagen..

Back
Topp