Lekegrind

• Trådstarter Trådstarter VL
  • Opprettet Opprettet

VL

Glad i forumet
Noen som bruker dette? Og evt kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i en som ikke koster så altfor mye?[:)]

Vi kjøpte en brukt fra finn. Men snuppa bruker den ikke noe særlig. Hun liker ikke ligge oppi der, for hun vil heller ligge på gulvet så hun har oversikt[:)] Så vår blir brukt som "rotekasse"... [8|]

ORIGINAL: *IdaTherese*

Vi kjøpte en brukt fra finn. Men snuppa bruker den ikke noe særlig. Hun liker ikke ligge oppi der, for hun vil heller ligge på gulvet så hun har oversikt[:)] Så vår blir brukt som "rotekasse"... [8|]
hehe[:)]ser den! Er mye alene og tenkte det var greit til sånn når jeg skal i dusjen og sånne forskjellige ting[:)]

vi har den pippi lekegrinda fra babyshop til 999kr, bruker både den og lekematta og hun trives begge steder[:D]

Vi bruker mye lekegrind, er så gulvkaldt her så ikke alltid det passer at han ligger på gulvet..

Har den på øverste hakket ennå og den ene sprinkelbeskytelsen er nede så han kan kikke ut i rommet.. Han trives der [:)]

Vi har denne i svart med grå tøymatte med beskytter rundt:

Den koster 1799 ny, men er helt sikkert for salg brukt og [:)]

ORIGINAL: *IdaTherese*

og her har han i tillegg bestemt seg for at det eneste som er gøy er å stå... hele tiden.. selvom han alltid faller... med hodet først..[8|]

Jeg kjøpte en før Linus ble født, men den har stått mest til pynt [8D] Så nå er den pakket bort [:D]

Snuppa her koser seg i lekegrinda, greit å ha henne et litt trygt sted om man skal gjøre noe. Kikk litt på nettet, der pleier det å være endel billig. Bruk evt reiseseng om du har det?

Vi har, og bruker den masse!!! Vesla elsker den, og den er veldig praktisk nå som hun kommer seg rundt på egen hånd. Hvis jeg f.eks skal en tur på do eller noe, så kan jeg bare legge henne der. Men hun trives godt der ellers også[:)] Tror det er en av de beste investeringene vi har gjort, kjøpte brukt på finn[:)]

du kan få kjøpe vår!! Vi bor jo bare en time unna bergen! vi betalte 1399 for den. skal finne link =)http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=526952&b_kid=237946

vi fikk til jul, veeldig greit :) nå er døra åpen da så han kommer seg ut, men han åler bare bakover enda.. men når krypinga kommer er det nok greit å lukke døra hvis jeg bare skal på do lixom :)

ORIGINAL: verteline

vi fikk til jul, veeldig greit :) nå er døra åpen da så han kommer seg ut, men han åler bare bakover enda.. men når krypinga kommer er det nok greit å lukke døra hvis jeg bare skal på do lixom :)
julian rygger og bare, men er vel ikke lenge til han finner ut av hvordan det går frem[:)] ja tenkte det kunne være kjekt å ha når mannen e vekke i Nordsjøen! For selvom gutten bare rygger så kommer han seg langt! Kunne vært greit å hive han oppi der når eg ska dusje, do, og ut med boss og slike ting! Det er slutt på den tiden eg bare kan gå ifra!![:D] og ofte tungvint og bære han med seg overalt!![:)]

Takk for masse gode tips jenter[:)] tror jeg må anskaffe meg en slik en!![:D]

ORIGINAL: VL

julian rygger og bare, men er vel ikke lenge til han finner ut av hvordan det går frem[:)] ja tenkte det kunne være kjekt å ha når mannen e vekke i Nordsjøen! For selvom gutten bare rygger så kommer han seg langt! Kunne vært greit å hive han oppi der når eg ska dusje, do, og ut med boss og slike ting! Det er slutt på den tiden eg bare kan gå ifra!![:D] og ofte tungvint og bære han med seg overalt!![:)]

ja er veldig greit :) har alle lekene å sånn der slik at han blir vant med grinden før den lukkes igjen :P vet ikke om d har noe å si men, greit å ha lekene innemura der og! hehe :)

off ja de er tuuuuuunge å bære på over lang tid altså!, da er lekegrind perfekt!! trenger ikke tenke på at de kan komme seg til ovner eller stikkkontakter på tiden du bare er på do lixom :)

den lekegrinden vi har kan man brette ut og bruke som gitter forran trapper, ovner osv.. så er veldig fornøyd med den... tror den kosta 1000 kr ny:)

Et var jo ikke så ille...veit du kor den var kjøpt? Er jo greit med en en kan dele av med! Har en peis som skulle vært sperret av og til og..... Ja sist eg "bare skulle på do" så fant han en blomst i andre enden av stuen som eg trodde eg hadde gjemt godt vekk , men neida .... Så gutten hadde fått tak i ett stort blad å nøkket av men heldigvis rakk eg han før han skulle smake... Hehe! Nå får han ikke være aleine lengre... Vet aldri ka han finner på! Lille Luringen min[;)]

ja er veldig greit :) har alle lekene å sånn der slik at han blir vant med grinden før den lukkes igjen :P vet ikke om d har noe å si men, greit å ha lekene innemura der og! hehe :)

off ja de er tuuuuuunge å bære på over lang tid altså!, da er lekegrind perfekt!! trenger ikke tenke på at de kan komme seg til ovner eller stikkkontakter på tiden du bare er på do lixom :)

den lekegrinden vi har kan man brette ut og bruke som gitter forran trapper, ovner osv.. så er veldig fornøyd med den... tror den kosta 1000 kr ny:)

Eg har den seks kanta lekegrinden som kan "brettas" ut... Kjøpte na for 1000kr på salg på reflex... også går det an å kjøpe et teppe som passer inni...:)

Back
Topp