Lekegrind

tamlin77

Glad i forumet
Hvor lenge lar dere babyene ligge i lekegrind evnt under babygymmen? Vesla storkoser seg i lekegrinden hvor hun skravler i vei med bamsen på babygymmen, men har litt dårlig samvittighet for å la henne ligge der for lenge. Jeg lar henne ligge til hun blir lei hvis jeg holder på med andre ting. Hva gjør dere?

Nå bruker jeg lekegrinda (med opphevet bunn) til soving på dagtid jeg da [:)] Og dette siden vi har vovs, så kan jeg gå på do og div uten at jeg trenger bekymre meg [:)] Så her tilbringes noen timer oppi den ja [:)] Har sånn lekegrind trekk som dekker både bunn og sider, + har lammeskinn som hun ligger på. Har bamser og sånn rundt henne så hun føler seg trygg [:)]

Vi har ikke lekegrind denne gangen, men vugge og babygym på stua. Ligger mye i vugga da hun sover mye på formiddagen. Om hun vil ha oppmerksomhet sier hun ifra og da tar jeg henne opp og prapler med henne [:)] Sjelden hun vil være alene om hun er våken... Så prøver å få henne til å ligge mest mulig for seg selv når hun sover og være sammen med meg når hun er våken [:)]

ORIGINAL: Sienna3

Nå bruker jeg lekegrinda (med opphevet bunn) til soving på dagtid jeg da [:)] Og dette siden vi har vovs, så kan jeg gå på do og div uten at jeg trenger bekymre meg [:)] Så her tilbringes noen timer oppi den ja [:)] Har sånn lekegrind trekk som dekker både bunn og sider, + har lammeskinn som hun ligger på. Har bamser og sånn rundt henne så hun føler seg trygg [:)]

Har også hund, så derfor vi valgte lekegrind. Men får ikke lov av gubben å ha opphevet bunn i tilfelle den detter ned hehe. Har tenkt på å bruke den til seng på dagtid, men var litt usikker på om hun ville bli forvirra på leking og soving. Merker du noe til det, eller fungerer det bra?

Her ligger han til han blir lei, dvs sikkert ikke mer enn ti min ! Lengste han har ligget er 45 min:) rekner med det blir mere np npr han blir eldre.. Er snart 6 uker! Har leikegrind pga at storesøster ikke er mer enn to pr så jeg har den så jeg trygt kan gå på do osv uten å være redd fir hva ho gjør med ham:p

Hun ligger til hun blir lei, men hun får stort sett ikke ligge alene. Som oftest sitter vi på gulvet ved siden av, og hun kan se på at storebror leker med sine leker. Dersom han ikke er hjemme, og hun får ligge i fred, så bare går jeg til og fra, og snur litt på henne innimellom. Hun blir uansett trøtt etter ganske kort tid.

Back
Topp