Lekegrind

Vi har,men blir ikke brukt så ofte!
Mest alle lekene som blir stæsja oppi der[;)]

ORIGINAL: AogSerSANT

Vi har, men bruker den visst mer som oppbevaring av alle lekene hans... 

Her også [:)]

Vi bruker lekegrinda, 3 sider. Foran peisen. Ellers er stua og kjøkkenet helt barnesikker. Så lukker bare døra til gangen om eg skal vaske klær eller på do og sånn.

Vi har ikke lekegrind. Kommer til å kjøpe det når neste baby kommer. [:)]

Vi har og bruker den innimellom, men ikke like mye som før.[:)] Kunne ikke vært foruten eller.

Bruker den litt enda. Putter henne oppi der om morran så jeg får støvsuga etasjen for pels først[;)]..

Er hun ekstrent sutrete roer hun seg der med ett par leker og bruker den om jeg må ned og jeg ikke tar med meg bikkja.

Bruker den hver dag. Snuppa er storfornøyd når hun sitter (eller for det meste står og går[8|] ) oppi der.
Hun er mye mer selvaktiviserende med lekene sine der enn ute på gulvet. I tillegg har hun fått veldig mye stå og gåtrening i grinden fordi det er så enkelt å holde seg fast i kantene.

ORIGINAL: babyensmamma

ORIGINAL: AogSerSANT

Vi har, men bruker den visst mer som oppbevaring av alle lekene hans... 

Samme her! [:)]

Men den er gull verdt når jeg f.eks skal ned i kjelleren å sette på vaskemaskin eller ta ut vogna når vi skal ut og sånn, så her blir den stående til han klarer å klatre ut! [:)]

Akkurat slik bruker vi vår lekegrind også:) Veldig kjekt noen ganger!

Har lekegrind men den er ikke satt opp enda[:)] står på rommet hennes slått sammen[:)]

Vi har og den blir brukt noen ganger. Som f.eks når j må ned i kjelleren og sette på maskin eller hente klær. Eller må fikse et eller annet. Da veit j hvor j har han [:D]

vi har men den blir ikke brukt  [:D]jeg synes det er mye kjekkere for hun og utfolde seg i stua istendenfor og sitte oppi der[:D]stua er jo barnesikret så om jeg må ned på do så går det veelidig fint[:D]

Bruker reisesenga som lekegrind... han bruker den hver dag. Har ham der hvis jeg må ned i kjelleren eller opp i 2. etg. Ellers sover han i den på dagtid.

ORIGINAL: ruth_85

Bruker reisesenga som lekegrind... han bruker den hver dag. Har ham der hvis jeg må ned i kjelleren eller opp i 2. etg. Ellers sover han i den på dagtid.

Bortsett fra at hun bruker den hver dag, og når jeg skal ned i 1.etg

brukes bare en sjelden gang innimellom..så litt bortkasta for vårs akkurat nå...men men har jo vært kjekt enkelte ganger da..

Back
Topp