Lekegrind * oppdatert*

Frøken Gjøvaag

Forelsket i forumet

Park a kid 1949 ,- (Barnas Hus)
ikke justerbar bunn, kan brukes lenge pga sitter på gulv, men gulv kaldt? mål på denne? hmm..
Pippi lekegrind 80x80 799,- (babyshop)
Tar ikke mye plass, justerbar bunn, men max vekt?hmmm..
Felix lekegrind 100x100 1799,- (Barnas Hus)
Justerbarbunn max vekt 15 kg

Jeg tenkte på noen av disse. Noen som har vært borti noen av de?
bakdeler? fordeler?
annet tips?

Vi har denne: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2358&KatId=28

Døra står åpen hele dagen, for vi bruker den ikke som grind. Kun som lekeoppsamler.

Men når babyen i magen kommer og jeg skal amme henne, så kommer storebror til å få være der inne den tiden det tar å amme. Så slipper jeg å avbryte ammingen hvis han slår seg, gjør noe galt osv. Han er forresten rundt 1 år når ungen blir født.

Fordel: Har dør, så trenger ikke være et "fengsel".
Kan brukes som peis-gitter.
Kan brukes som romdeler.
Kan kjøpe til sånn duk for å ha over, så ungene kan leke "hule" eller noe sånt[:D]

Kjapp levering!

Bakdel: Kanskje ikke så vakker som en i trehvit[8D]

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Døra står åpen hele dagen, for vi bruker den ikke som grind. Kun som lekeoppsamler.

Men når babyen i magen kommer og jeg skal amme henne, så kommer storebror til å få være der inne den tiden det tar å amme. Så slipper jeg å avbryte ammingen hvis han slår seg, gjør noe galt osv. Han er forresten rundt 1 år når ungen blir født.

Kan brukes som romdeler.
Kan kjøpe til sånn duk for å ha over, så ungene kan leke "hule" eller noe sånt[:D]

Kjapp levering!

tenkte på den selv, men vetke om det er bakdel å ikke kunne heve å senke bunnen. hmm... bli gulv kaldt tenkte jeg....

har hatt denne http://www.reflex.no/Utstyr/Katalog/tabid/76/ProdID/5226/RtnTab/76/PageIndex/1/CatID/1627/language/en-US/Default.aspx
syns fordelen er at man har to instillinger på bunnen.

ORIGINAL: Lishae

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Kan brukes som romdeler.

Kjapp levering!

tenkte på den selv, men vetke om det er bakdel å ikke kunne heve å senke bunnen. hmm... bli gulv kaldt tenkte jeg....

Er med sånn teppe i bunnen. Har ikke merket noe på mini her iallefall. Han er stadig vekk inni der og leker.

vi brukte den siste "felix lekegrind" til dag seng til tvillingene i begynnelsen.veldig greit m at det var regulerbar bunn for da slapp je ghelt i bunnen på den...
men etterhvert ble den bare stående til lekeoppsamler så jeg kvitta meg fort med den igjen.

ORIGINAL: Lishae

Park a kid 1949 ,- (Barnas Hus)
ikke justerbar bunn, kan brukes lenge pga sitter på gulv, men gulv kaldt? mål på denne? hmm..
Pippi lekegrind 80x80 799,- (babyshop)
Tar ikke mye plass, justerbar bunn, men max vekt?hmmm..
Felix lekegrind 100x100 1799,- (Barnas Hus)
Justerbarbunn max vekt 15 kg

Jeg tenkte på noen av disse. Noen som har vært borti noen av de?
bakdeler? fordeler?
annet tips?

Jeg har den øverste der... Den har mange fordeler, men ville ikke ha kjøpt den igjen.
Justerbar bunn savnes virkelig her, for det er så kaldt og langt ned til gulvet. Snuppa liker mye bedre å være litt lengre opp, ikke heeelt nedpå gulvet!
MEN når hun begynner å reise seg og sånn så er den super!
Er jo perfekt med dør, og at den kan brukes til mye annet også!

ORIGINAL: Monica

Er veldig kjekt med en som man kan heve bunnen på, for da kan man legge fra seg babyen i den uten at større søsken kommer til.

Tro meg, de klatrer oppi på to sek! Hehe.. Og det er heller ikke noe problem for de å kaste leker oppi lekegrinda og på ungen. Så for oss så var det ikke noe tryggere å ha junior oppi lekegrinda (nå snakker jeg om den første levemnd hans)

Vi har den pippi lekegrind. Veldig fornøyd med den altså! Men bruker den ikke enda da. Til frøkna (og samme når tiden kommer med junior), så brukte vi den når hun begynte å bevege seg rundt i huset, og jeg måtte nedi kjelleren å sette på en vask, ut å starte bilen, vasket over stuegulvet osv. Veeeldig kjekt å kunne sette henne oppi der, for da viste jeg hvor jeg hadde henne, og hun greide ikke å skade seg [:)]

Back
Topp