Lekegrind - hvilken?

huzky

Gift med forumet
Vi må nesten ha lekegrind, siden vi har en aktiv flatcoated retriever i hus :)
Da tror jeg det er mest hensiktsmessig å ha av netting, så ikke hund og barn har kontakt mens man er på do eller setter på en klesmaskin.. Har inntrykk av at det er mange sprinkelgrinder, men har dere kommet over noen av netting? (tips mottas med kjempetakk!!)

Har også lekt litt med tanken å bruke reiseseng som lekegrind - skjønner de forskjellen når de plutselig bare skal sove i den??

Vi skal ha lekegrind siden vi også har en nysgjerrig liten Engelsk Staffevalp [:)]

Men vi kjøper den som er på barnas hus til 1399,-, så kjøper vi sånn teppe til å legge i kantene. For min del så kommer ALDRI hunden til å få gå løs på stua f.eks hvis jeg dusjer eller noe. Da får bikkja være i buret så lenge. Stoler på bikkja, men man VET aldri hva som kan skje uansett hvor snill den er...

ORIGINAL: S.Reve

vi har hatt lekegrind av merket basson baby,billig og liten og god [:)]

Syns at en reiseseng blir fort veldig liten!!
Vår lekegrind kan en heve bunnen på så lille kan ligge lenger oppe så lenge en er liten 
¨

Det er også en av grunnene til av vi valgte lekegrind, for jeg har tenkt til å la han ligge å sove der istedenfor å kjøpe ei vugge som han kan bruke i 3 mnd liksom [:)] Så i begynnelsen vil grinda bare bli brukt til å sove i [:)]

hva om en har tre katter da?? de hopper lett oppi, sprinkler eller netting... stoler ikke på dyr uansett hvor snille de er.. mine er eksperter på å gjemme seg når jeg skal ha tak i de[8|] kjedelig å springe huset rundt etter de bare en skal på do og mini kunne lagt i lekegrind(har reiseseng fra før, lurte på å bruke den i beg...) 

Hvor får man tak i en sånn Park a kid? Pris?

Vi har en kjempefin hvit tregrind på 1x1 meter fra BabyDan[:)] Har to katter, aldri hatt problemer med at de har gått oppi. Det er først nå som lillegutt er blitt ett år at de viser interesse for han og vil være i nærheten..den "bråkete greia" han var som baby syntes de lite om og unngikk han[8D]

Back
Topp