Lekegrind fra starten av?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Er det noen som har/hadde det? Jeg tenker på å kjøpe det å ha klart til den lille kommer i april, men usikker på om jeg egentlig trenger det.. :-)

Her er lekegrinden gull verdt. Jeg har slitt med blodtrykksfall og synes det er godt å ha han i lekegrinden opp ifra gulvet. Den har stått klar siden vi kom hjem fra sykehuset og fungert til både dagsoving og lekeplass :)

Den er nok ikke veldig nødvendig, i og med at babyen ligger mye rolig og sover mye fra starten av :) Men er jo mulig å bruke lekegrinden som en soveplass på dagtid :)

Du trenger nok ikke det. Vi tok den ikke i bruk før hun ble seks måneder.

Vi har hatt fra fødselen av og har blittbrukt minimalt. Hadde planer om at han skulle sove i den på dagtid, men fikk en baby som kun skulle sove i fanget ;)

Jeg regner med vi kommer til å kjøpe det. Syntes det virker kjekt å ha til soving om dagen så han ikke må ligge i senga hele tiden :)

Har blitt brukt til dagsoving fra han ikke bare ville sove oppå meg, og så synes han det er kjekt å komme litt opp i høyden når han leker, å se utover stuen :) Har brettet ned den kanten som er knytt rundt på ene siden så han ser oss... Så her har den vært i bruk nesten fra dag 1... Men en vugge og lekematte i stuen gjør samme nytten om du heller vil det ;) Hver sin smak :)

Vi hadde fra starten av, ble ikke brukt så mye i starten da hu sov mest oppå meg eller i sofaen, men etterhvert når hu ble litt større så ble den brukt til soving og babygymmen gikk akkurat nedi så hu lå der å lekte litt også :)

Tenker å kjøpe det - kanskje mest siden vi har hund.. må uansett skille barnet og hunden om jeg skal ut av rommet og ser også at det er greit til dagsoving..

Vi hadde sist og skal ha nå. Har en ganske stor en med tykkere madrass som jeg kjøpte ekstra. Brukte den først til dagsoving til tvillingene, siden til å putte den ene i mens jeg skiftet på den andre e.l. Tenker å lage et babynest og bruke den til dagsoving i begynnelsen nå også. Også fint å kunne ha lillebror adskilt fra 3-åringene innimellom når han er våken også. De kan være litt voldsomme ;)

Hadde kjøpt brukt, og solgt igjen om jeg ikke hadde behov for det :) du får jo nøyaktig det du vil ha pent brukt nå til dags :)

Ingen av våre to har hatt lekegrind.. Blir ikke å ha det til denne heller. Men kan tenke meg det er kjekt dersom babyen har søsken som er små eller dyr..
Våre barn sover ikke i stua.. De legges i senga eller i vogna fra de er ganske små..

Back
Topp