Lekegrind - behov?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Når har man egentlig behov for lekegrind?

Jeg har aldri hatt behov for det!! Aldri savnet det!
Kan ikke se behovet heller hvis man ikke har hund - da forstår jeg det ;)

Når man har hund og ønsker å gå på do og tisse alene:p
Eller jeg kan stå på kjøkkenet å lage mat mens hun sitter og leker i grinda:)

Hadde ikke behov med første. Vurderer det til nummer to nå så jeg har en plass å legge babyen om jeg må på do og storebror er hjemme feks. Kan vel fort bli spennede å klå litt på babyen :p

Når man har hund og ønsker å gå på do og tisse alene:p
Eller jeg kan stå på kjøkkenet å lage mat mens hun sitter og leker i grinda:)
Ja har man hund blir ofte behovet større virker det som :)

Jeg brukte ikke til nummer 1, hadde aldri behov. Så kom nummer to og behovet meldte seg stort :p
Han var overalt, klatret på alt og gjorde/gjør masse rampestreker :p
Men dette vet du jo :D
Har ikke hatt behov til nummer tre som er mye roligere :)

Et sted for babyen å sove i stuen opp fra kaldt gulv og utilgjengelig for eldre søsken og husdyr. Når de blir litt eldre kan de leke i den og den kan trilles med rundt og er i litt mer hendig høyde enn å ligge på gulvet og flytte med seg rundt. Har aldri hatt det selv, dvs kjøpte da eldste ble mobil når han var 7 mnd men ville aldri være i den.

Hadde ikke behov med første. Vurderer det til nummer to nå så jeg har en plass å legge babyen om jeg må på do og storebror er hjemme feks. Kan vel fort bli spennede å klå litt på babyen :p
Blir 4 år og 5 mnd mellom disse to så håper hun ikke gjør sånne ting ;)

Vi har hatt behov hele tiden.. Pga hund og dårlig med gulvplass, så er den blitt brukt helt fra starten av. Hadde babygymmen og oppi der :p

Jeg brukte ikke til nummer 1, hadde aldri behov. Så kom nummer to og behovet meldte seg stort :p
Han var overalt, klatret på alt og gjorde/gjør masse rampestreker :p
Men dette vet du jo :D
Har ikke hatt behov til nummer tre som er mye roligere :)
Og han ble i lekegrinda?
Satser på at denne blir roligere siden snuppa var så aktiv :p men følte aldri behov for det med henne då

Og han ble i lekegrinda?
Satser på at denne blir roligere siden snuppa var så aktiv :p men følte aldri behov for det med henne då

Ja, om jeg fjernet alle leker som var mulig å klatre på :p hihi
Når bunnen var i bånn så ble det for høyt for han om jeg ikke hadde "store" leker opp i der :)
Får håpe du har fått din del av aktive barn vel :D hihi

Syns den var veldig grei å ha da mini begynte å krype rundt og utforske alt. Eneste måten å få gått på do på uten å ha han med.
Til lillebror står lekegrind klar fra dag 1, fordi vi har hund nå. Skal gjerde av området der vi skal ha vuggen feks.

Vi brukte lekegrinden som dag seng til eldste. Og det var greit å putte ham oppi når jeg støvsugde, hentet post o.l

Lillesøster likte godt å leke i den. Hadde behov for å være litt for seg selv.

Men på slutten ble den mest brukt til oppbevaring av leker o.l

Ja, om jeg fjernet alle leker som var mulig å klatre på :p hihi
Når bunnen var i bånn så ble det for høyt for han om jeg ikke hadde "store" leker opp i der :)
Får håpe du har fått din del av aktive barn vel :D hihi
Får se det ann og håpe denne er roligere ;)
Om ikke annet har ihvertfall snuppa roet seg ned ;)

Blir 4 år og 5 mnd mellom disse to så håper hun ikke gjør sånne ting ;)
Nei da er hun nok stor nok til å la være :) her er han bare 2 år, men ser an behovet før jeg kjøper.

Vi brukte lekegrinden som dag seng til eldste. Og det var greit å putte ham oppi når jeg støvsugde, hentet post o.l

Lillesøster likte godt å leke i den. Hadde behov for å være litt for seg selv.

Men på slutten ble den mest brukt til oppbevaring av leker o.l
Tenker den her kun ville blitt brukt til leker og klær, har sett nok av eksempler på det ;)
Ser ut som om vi da venter å ser hvor aktiv denne babyen blir :)

Nei da er hun nok stor nok til å la være :) her er han bare 2 år, men ser an behovet før jeg kjøper.
Og eventuelt hadde hun greit å stikke hendene såpass langt inn at det ikke ville hjulpet uansett ;)
Katta gjør jo som hun vil uansett og hadde garantert greit å komme seg nedi den så blir da ihvertfall ikke noe vi prøver å finne før termin :)

Back
Topp