Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hund jeg heller så ser ikke helt behovet, katta kommer seg dit hun vil uansettJeg har aldri hatt behov for det!! Aldri savnet det!
Kan ikke se behovet heller hvis man ikke har hund - da forstår jeg det![]()
Ja har man hund blir ofte behovet større virker det somNår man har hund og ønsker å gå på do og tisse alene
Eller jeg kan stå på kjøkkenet å lage mat mens hun sitter og leker i grinda![]()
Blir 4 år og 5 mnd mellom disse to så håper hun ikke gjør sånne tingHadde ikke behov med første. Vurderer det til nummer to nå så jeg har en plass å legge babyen om jeg må på do og storebror er hjemme feks. Kan vel fort bli spennede å klå litt på babyen![]()
Har litt mer kontroll føler jegJa har man hund blir ofte behovet større virker det som![]()
Og han ble i lekegrinda?Jeg brukte ikke til nummer 1, hadde aldri behov. Så kom nummer to og behovet meldte seg stort![]()
Han var overalt, klatret på alt og gjorde/gjør masse rampestreker![]()
Men dette vet du jo![]()
Har ikke hatt behov til nummer tre som er mye roligere![]()
Og han ble i lekegrinda?
Satser på at denne blir roligere siden snuppa var så aktivmen følte aldri behov for det med henne då
Får se det ann og håpe denne er roligereJa, om jeg fjernet alle leker som var mulig å klatre påhihi
Når bunnen var i bånn så ble det for høyt for han om jeg ikke hadde "store" leker opp i der![]()
Får håpe du har fått din del av aktive barn velhihi
Nei da er hun nok stor nok til å la væreBlir 4 år og 5 mnd mellom disse to så håper hun ikke gjør sånne ting![]()
Tenker den her kun ville blitt brukt til leker og klær, har sett nok av eksempler på detVi brukte lekegrinden som dag seng til eldste. Og det var greit å putte ham oppi når jeg støvsugde, hentet post o.l
Lillesøster likte godt å leke i den. Hadde behov for å være litt for seg selv.
Men på slutten ble den mest brukt til oppbevaring av leker o.l
Får se det ann og håpe denne er roligere![]()
Om ikke annet har ihvertfall snuppa roet seg ned![]()
Og eventuelt hadde hun greit å stikke hendene såpass langt inn at det ikke ville hjulpet uansettNei da er hun nok stor nok til å la væreher er han bare 2 år, men ser an behovet før jeg kjøper.