Leke med barna?

Medusa_83

Forumet er livet
Hvor mye leker dere med barna? Sånn i helgene spesielt... Ida vil helst at vi leker med henne hele tiden, eller så vil hun ha på film. Vi gjør jo selvsagt ikke det, men det blir jo ganske mye tid som går med til å leke med henne likevel... Lurer på om vi skjemmer henne bort litt? Og så er hun egentlig ganske flink til å leke selv når hun først må...

Akkuratt likt her og. 

nesten likt her!

han er super flink til å leke alene, men må ha oss til stede (til å hjelpe av og til). Så lenge vi bygger togbanen sammen, leker han alene med den.

Men han er for bortskjemt m å få se brannmann sam +++. vil helst at d skal stå på hele døgnet[:-]

Mathea greier ikke leke aleine.. Hun kan sitte med en bok en liten stund, men med en gang hun legger merke til at jeg ser henne eller lignende så vil hun ikke lese selv mer.. så det går myyye tid vekk i leking her også.. Men hun leker veldig fint sammen med andre, da får jeg som regel ikke være med. [8D]

Det var nesten litt godt å høre at dere gjør det på samme måte[:D] Føler det er mye tårnbygging, lesing og annet dill, men da er det kanskje greit[;)]

Emma leker kjempefint alene. Men elsker at vi leker hus/hytte med henne. Og har stemmen for dukka, kjempeartig[8D]

Og så mener hun at nrk super skal være på HELE tiden....*grøsssssss*

Leker ikke så mye alene, max 20 min om gangen. Så her er vi med på leken.[:)]

Sjelden Sofie vil ha oss med..somregel litt pusling eller en bok, thats it. Hun løper inn på rommet sitt etter middagstid, lukker døra og gir beskjed om at vi ikke får komme inn[8D]

her er det også veldig av å på... men han vil veldig at vi skal være med... noen ganger blir vi med og andre ganger får han beskjed om å leke selv.. men da blir det til at han flyr i beina på oss så det tar vel egentlig ikke så lang tid før vi sitter å leker litt alikevel..[:)]  når T er ute å reiser og jeg sjelden sitter stille så er han flink å leke selv.. men hvis T er hjemme og en av oss er ledig er han på oss med en gang med at vi skal være med[:)]

Oliver leker godt alene men vil jeg skal være med bygge eller legge togstasjon osv.. Her har vi gode rutiner på det med å ha tv på osv,syns det er viktig at tv ikke står på hele dagen slik at han får gjøre andre ting også :) så pleier jeg å ha han med når jeg lager middag,klesvask eller andre ting :)

Torje leker veldig mye selv! Vi leker ikke med han (kun en sjelden gang), men vi kan gjøre ting sammen som å lese bok, gå ut å leke, tegne, bake o.l.

ORIGINAL: Reinbue

Torje leker veldig mye selv! Vi leker ikke med han (kun en sjelden gang), men vi kan gjøre ting sammen som å lese bok, gå ut å leke, tegne, bake o.l.

sånn er elisabeth og

Hun leker ved siden av oss, trenger ikke å bli lekt med! Men så har hun en storesøster som lekekompis, så vi "slipper unna" mye av tiden[8D]

Men hun deltar i alt annet vi gjør uten at det direkte er lek[:)]

ORIGINAL: Vand

Hun leker ved siden av oss, trenger ikke å bli lekt med! Men så har hun en storesøster som lekekompis, så vi "slipper unna" mye av tiden[8D]

Men hun deltar i alt annet vi gjør uten at det direkte er lek[:)]

Sånn er det hos oss også [:)]

Back
Topp