LEKE MATTE ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
 noen som vet hvor man får kjøpe Lekematte , krypematte ?  Har flyttet i en leilighet det er flisgulv i og er hardt for lillemann å krype å rulle rund  så trenger en  å stor å tykk krypematte. .  ? Håper på noen gode tips =)

Du kan kjøpe slike treningsmatter i sportsbutikker, de er veldig fine:) Jeg har kjøpt på nille, sånn puslematte med tall, ca en kvadratmeter :) Fin og fargerik og 180,- Vi har har det ganske gulvkaldt og den isolerer godt også:)

Jeg vil anbefale deg er å kjøpe en bred matte. Har selv en smal treningsmatte i godt materiale, men den er for smal, og han lille her kryper jo utenfor rett som det er.
De holder seg ikke på matta (hehe) i så lang tid fremover, men uansett fint å ha et mykere sted å være på, og da særlig hvis gulvet er hardt, eller som hos oss er gulvkaldt.

En i min barselgruppe nevnte at Barnas Hus hadde større matter. Vet ikke om den er fri for skadelige stoffer, kanskje lurt å sjekke det ut :-)

Jeg bruker en puslematte, man kan gjøre den så stor man vil. Min er på ca 1,5mx 1,5, oppå har jeg et fint leketeppe. God og tjukk matte som isolerer bra :)

Hjelper ikke med matte lenger her på huset, lillemor begynte å krype da hun var 6,5 mnd, så nå er det å lukke alle dører som gjelder.. meen mattene på barnas hus synes jeg ser gode ut, vi ble bare litt for sein å kjøpe.

Puslematte fra Nille har fungt fint her, men nå ligger hun ikke rolig på den da, men den er enda fremme så hun kan leke på

ja men di di har på barnashus er jo bare sånn for di bittesmå med leker over?  tenkte mer på en slik som ligner litt på treningsmatter ? som dekker nesten hele gulvet slik at han kan krype rundt på gålvet uten å slå seg så masse hehe :)) men takk for tips =D

Var sånn som ligner treningsmatte jeg mente også. Har på barnas hus, virker tykke og gode!

Vi kjøpte treningsmatte på SmartClub. 99,- for 1,5*1,5 meter og de kan pusles sammen om man kjøper flere :)

Back
Topp