Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør vi, både i den her og andre! tenker ikke så mye på det, da får dem skaffe gitter da om man ikke skal leke der ;) hehe.MaMMAtilsønnenmin skrev:
slovee skrev:
Ja det gjør vi, både i den her og andre! tenker ikke så mye på det, da får dem skaffe gitter da om man ikke skal leke der ;) hehe.MaMMAtilsønnenmin skrev:
ser den hehe...
Altså alle barnehager er jo gjerdet inn. men da skulle vel de ha satt på en lås sikkert hvis de ikkeville vi skulle ha gjort det?
Ligger en bhg i nærheten som er så fin synes vi men vi har liksom ikke turt å gå inn der i helgene å leke..
Det er lov :)Fragle1 skrev:
Vi leker selv i bhg jeg jobber i. Det eneste problemet vi har er at mange hundeeiere bruker den inngjerdede plassen til hunde-lekeplass - uten å rydde opp hundebæsjen.. kjipt, for å si det sånn.
Pucca skrev:
Det er lov :)Fragle1 skrev:
Vi leker selv i bhg jeg jobber i. Det eneste problemet vi har er at mange hundeeiere bruker den inngjerdede plassen til hunde-lekeplass - uten å rydde opp hundebæsjen.. kjipt, for å si det sånn.
Hæ??? Lar folk hundene sine drite i en barnehage? Da hadde jeg satt opp forbudtskilt...