Leke alene

Julemamma

Flørter med forumet
Hvor tålmodige/flinke er de små til å leke alene hos dere? Dvs pusle med ting uten at man leker med de... her går det litt opp og ned, veldig flink på morgenen, men så må det liksom skje noe utover dagen (kanskje fordi vi alltid er på farten at hun har blitt glad i litt action..). Glad i å sitte i vogna da, så det trenger ikke å være så mye, men føler at hun liker å skifte miljø[:)] 

Av og til kan han sitte lenge, når det er en ny leke eller en leke som har vært gjemt en stund. Som regle er det nok at vi legger oss på gulvet, trenger ikke og leke aktivt.[:D]

Tilda er litt omvendt..hun er mest tålmodig på kveldene..så da får hun utforske verden på egen hånd[:D] I kveld måtte jeg bryte inn da..hun ville gjerne rive ned gardinene her på stua!..Tror hun blir en rakkerunge[:D]På dagtid blir det mye leik sammen med mamman..[:D]

ORIGINAL: lille_blomst

Colin er veldig flink til å aktivisere seg selv. Han krabber rundt i turbofart og roter ut alt mulig fra stuebord og lekekasser. Fram og tilbake hele tiden. Han er glad i å klatre... noe som gjør mamman hans kjempenervøs! Uff, han faller nok som det er. Så er han Veldig opptatt av merkelapper på ting.

Colin er like aktiv hele dagen... *puh*

Jeg vet!!!! Merkelapper er STOR stas!

Dina kan sitte ganske lenge alene i lekegrinden[:D] men da får jeg dårlig samvittighet og tar henne opp å leker med henne[:)]

Heheehehe... hva er det med merkelapper? Når Emily får ny bamse el leker er det merkelappene som er best!!!

Hun er flink til å aktivisere seg selv, hun har en stor (lav) lekekasse i stua som hun kommer seg opp i, da drar hun ut det hun vil leke med, så kan hun sitte der lenge. Ellers er hun høyt og lavt, krabber frem og tilbake, sjekker alt som skapdører, skuffer osv. Hun reiser seg opp hele tiden,og er hun trøtt detter hun mye, så hun har allerede  hatt endel blåmerker stakar...

Så har vi en gyngebamse, som hun sitter å gynger på, veldig stas da!

Back
Topp