lekasje eller utflod?

Solbærtøtta

Blir kjent med forumet
Beklager detaljer, men nå er jeg 32 uker på vei. Og jeg blir våt i trusa. Altså såppas at jeg må bytte. Men det er ikke like tykt som utfloden bruker å være. Har tatt på meg bind nå.
Men hvordan ville dere tolka dette? Som utflod eller lekasje. noen som har såppas tynn utflod?
Jeg orker ikke ringe inn enda, gjorde det forrige svangerskap og da ble det så mye styr med ambulanse osv. Derfor jeg ser det mer ann nå.

Beklager detaljer, men nå er jeg 32 uker på vei. Og jeg blir våt i trusa. Altså såppas at jeg må bytte. Men det er ikke like tykt som utfloden bruker å være. Har tatt på meg bind nå.
Men hvordan ville dere tolka dette? Som utflod eller lekasje. noen som har såppas tynn utflod?
Jeg orker ikke ringe inn enda, gjorde det forrige svangerskap og da ble det så mye styr med ambulanse osv. Derfor jeg ser det mer ann nå.
Jeg har så det går igjennom truser og bukser, er ingen farge på det så vidt jeg kan se og lukter ikke noe spesielt. Vært sånn lenge, har sjekka det opp, men de har ikke noe konkret svar. Fkk ikke noe utslag på fostervannstesten, men kunne selvfølgelig være en liten lekkasje. Mengden fostervann har variert litt, kan kjenne selv når det er lite. Drikker mye vann og synes det blir bedre.

Ville sjekket det opp uansett, ta med deg bindet eller så til gyn/jordmor, better safe than sorry:) Kjenner du liv og sånt jevnlig? Og hvor langt er du på vei?

Jeg har så det går igjennom truser og bukser, er ingen farge på det så vidt jeg kan se og lukter ikke noe spesielt. Vært sånn lenge, har sjekka det opp, men de har ikke noe konkret svar. Fkk ikke noe utslag på fostervannstesten, men kunne selvfølgelig være en liten lekkasje. Mengden fostervann har variert litt, kan kjenne selv når det er lite. Drikker mye vann og synes det blir bedre.

Ville sjekket det opp uansett, ta med deg bindet eller så til gyn/jordmor, better safe than sorry:) Kjenner du liv og sånt jevnlig? Og hvor langt er du på vei?

Er 32 uker på vei. Tok på bind , mem merker lite nå. Har blitt en kraftig hodepine istedenfor. Skal til legen i morgen tidlig på kontroll. Skal prate med henne da..

Har samme greia, men var en tur på riksen nå i kveld pga. lite liv og fostervann var der i hvertfall nok av... så her er det nok noe annet enn det i hvertfall, uff x)

MEN; det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! En skal aldri legge seg usikker :)

Jeg hadde en lekkasje, å fikk beskjed om at det var utfloden som kunne bli skikkelig tyntflytende. Så til meg konkluderte de med at det bare var det. Var tynt, fargeløst. Sambo mente det lukta *kåt*...?

Er 31+0 uker nå.

Var tiø sjekk o går. Kunne ikke finne spor etter fostervann.. heldigvis:)
Bra!:) Fikk beskjed om at noen kunne lekke litt, men at det ikke rengte å være farlig, så lenge det holdt seg på et ok nivå (over 10) og barnet hadde det bra:)

Back
Topp