*Lek*

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hmm, sitter her å tenker på hvor lett det er å bli sliten og trist når man har en baby i hus, så da tenkte jeg at vi kanskje kunne ha en liten oppløftende lek? :) At man sier noen gode ord om den personen som har kommentert før deg eller rett og slett en du vil gi noen gode ord/komplimenter til :) Føler jo at vi har blitt såpass godt kjent her inne nå :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Hmm, sitter her å tenker på hvor lett det er å bli sliten og trist når man har en baby i hus, så da tenkte jeg at vi kanskje kunne ha en liten oppløftende lek? :) At man sier noen gode ord om den personen som har kommentert før deg eller rett og slett en du vil gi noen gode ord/komplimenter til :) Føler jo at vi har blitt såpass godt kjent her inne nå :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Da kan jeg starte med FrkMina:

Slik jeg har lært deg å "kjenne" , vil jeg si at du virker som en skikkelig gla'jente.
Du gir god energi på forumet og virker å være en positiv gledespreder.
Du er ydmyk og omgjengelig- og jeg vil anta at du er veldig godt likt her inne.

Da kan jeg starte med FrkMina:

Slik jeg har lært deg å "kjenne" , vil jeg si at du virker som en skikkelig gla'jente.
Du gir god energi på forumet og virker å være en positiv gledespreder.
Du er ydmyk og omgjengelig- og jeg vil anta at du er veldig godt likt her inne.

Å så god du er :D Du klarer det å klistre på meg et smil ganske bra hvertfall! ;)

Og du også må være godt likt her inne, for du har så mye vittig og klokt å si :) Du kommer alltid med oppløftende ord og gode råd uansett hvem det er som trenger det :D Kan skrive mye mer, men da kan det fort bli veeldig langt ;) Hihii!

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp