Lek

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har en som er blitt SKIKKELIG flink og interessert i å ligge i lekegrinda å leke med lekene sine :) Han liker best å ligge på rygg omringet med leker som han kan vri seg fra side til side for å ta :) Han klarer ikke å snu seg ennå, men det er like før :) Av og til synes jeg det tar bekymringsverdig lang tid før han begynner å bli utålmodig :P

Gutten min knakk kode for å snu seg på lørdag, og nå er han over på magen medengang jeg legger han ned.. Og når han ligger på magen bare griner/sutrer han, haha raringen!

Gutten min knakk kode for å snu seg på lørdag, og nå er han over på magen medengang jeg legger han ned.. Og når han ligger på magen bare griner/sutrer han, haha raringen!
Høres kjent ut! Snur seg over på magen etter ett min på ryggen, og hyler og skriker for at hun ikke kommer seg tilbake. Har snudd seg tilbake noen ganger nå, så håper hun kan huske hvordan hun gjør det snart. Blir smårar av å snu henne tilbake hvert minutt, jeg!!

Samme her! Snur seg over på magen med en gang, og blir pottesur :p ! Så jeg må snu tilbake, og tilbake, og tilbake..og sånn går nu dagan :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Min ruller fra ryggen, og i går kom han seg rundt andre veien også. Men tror han syns ting fort blir kjedelig :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Back
Topp