Lek: Spørsmål til neste

Sandkake

Hva er det verste du vet i jula?

Hmm.. Dette var et vanskelig spørsmål ;p Det verste jeg vet er å måtte gi julegave til de som har alt og som aldri blir fornøyde uansett hvor mye penger og omtanke som er lagt i gaven!

Har du en hobby? Hvis ja, hvilken?
 
Hmm.. Dette var et vanskelig spørsmål ;p Det verste jeg vet er å måtte gi julegave til de som har alt og som aldri blir fornøyde uansett hvor mye penger og omtanke som er lagt i gaven!

Har du en hobby? Hvis ja, hvilken?

Jeg strikker, hekler og syr:)

Er der lenge siden barnefaren har kjent spark fra magen?
 
Hmm.. Dette var et vanskelig spørsmål ;p Det verste jeg vet er å måtte gi julegave til de som har alt og som aldri blir fornøyde uansett hvor mye penger og omtanke som er lagt i gaven!

Har du en hobby? Hvis ja, hvilken?

Hobbyer har jeg. Utenom hestene mine og konkurranse (trav) Så maler jeg, Tegner og fotograferer, noe jeg har gjort siden jeg var liten, begynnte så smått med scrapping, men det er noe ellers gjør for å være sosial med mine venner. Jeg er også litt data nerd og driver noe med grafisk design, Htmlx og MMORPG. Så liker jeg å bakeXD

Viss du trenger noe kjøper du helt nytt eller sjekker du bruktmarkedet først (foruten produkter som er en selvfølge man kjøper nytt)
 
Jeg har to katter, men totalt på gården her er det nå 8 border collier (7 av dem er 2 uker gamle:p), 3 maltesere, 3 fjøskatter, 1 hest og omtrent 200 sauer med smått og stort:)

Hva spiser du på nyttårsaften?

(Oii så mange dyr :D)

Spiser som regel kalkun. Men har også spist biff:) Blir nok biff i år siden det bare er oss.

Skal du på noe form for julebord før jul?
 
(Oii så mange dyr :D)

Spiser som regel kalkun. Men har også spist biff:) Blir nok biff i år siden det bare er oss.

Skal du på noe form for julebord før jul?


Nei, har bestemt meg for å ikke dra på julebord i år.

Ser du på Paradise hotell? :D
 
Back
Topp