Lek/aktivitet

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Hva liker babyene deres?:) vi har hatt framme babygymmen litt allerede. Sju uker gammel. Sover masse, og når han er våken vil han helst ligge på leketeppet og se seg rundt. Pluss han ligger litt på magen og vi babler med ham selvfølgelig:)
 
Sitte feil vei på fanget og synge. :) Lese bok eller synge fra bok derimot, det er dørgende kjedelig inntil videre. Sangtekst fra telefon går helt fint.
 
Ligge i armene/på brystet/til puppen foreløpig. Prøvd å legge han litt i baby gym og det går foreløpig greit i noen minutter før gråten kommer. Vogn hater han, så foreløpig er det tryggest i armene til meg eller noen ganger gubben
 
Varierer litt på dagen km han liker det men... Lekegrinda med uro og speil og litt fargerike leker liker han..
Liker av og til lamaze leketeppe med snurrebrett som han ligger på magen på.
Vognpynten i vogna kan han kikke nøye på.
Har en halvmåne leke med musikk på stellekommoden og den sangen i den liker han veldig godt!
Ellers synging og å gå rundt å bare se på ting.

Han er veldig på å se seg rundt og granske omgivelsene, liker ikke å ligge å slappe av i hode, vil helste opp å se.
 
Han liker veldig godt når vi tar han over skulderen og bare går rundt om i rommet så han har nye ting å se hele tiden. Viser ikke mye interesse for leker og bamser og sånn enda. Liker og når vi synger.
 
Liker best å bli bært rundt så han kan se seg om. Er litt kjekt innimellom å ligge på gulvet med babygymmen. Har en uro på stellekommoden han liker godt. Det kjekkeste er nok storebroren som underholder :)
 
Soving og kos og pupp er det mest populære her. Har klart å lure fram et smil med å prate og kose på stellebordet. Han er fem uker :)
 
Hun elsker å ligge å prate i fanget/på sofaen, se seg i speilet(!!)..liker når jeg synger, sitter i vippestolen..
 
Han liker å bade, vil gjerne bæres rundt, se seg om, ligge på ryggen og sprelle og kikke rundt seg og på hendene sine, som han er veldig opptatt av, ligge på magen oppå meg, prate masse.
 
Han er stort sett fornøyd så lenge han kan ligge i fanget eller armene mine. Da smiler han og babler mye. Også ligger han litt under babygymmen sin. De siste dagene har han begynt å se og følge veldig mye med på det som skjer rundt han. Når storesøsteren er hjemme så ligger de sammen på gulvet. Så ligger hun og snakker og synger til han, da følger han veldig med på henne, og smiler og babler tilbake :) Leker han han ingen interesse av enda. Uten om ene bamsen han har i sengen. Den kan han bable til lenge.
 
Liker godt babygymmen og slår til lekene der så de spiller. Også fornøyd i vippestolene sine, enten det er med eller uten bøyle med dingleleker på. Er pratsom så elsker å le og prate til oss. Kan fint ligge alene i vogn eller i sengen vår og bare gjøre ingenting eller se seg rundt også.
 
Back
Topp