Lek/aktivitet med baby

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Tenkte kanskje det var flere enn jeg som trenger litt inspirasjon til hva jeg kan finne på med baby på dagtid. Gutten her (nå 3 mnd) sover bare 30 min dupper på dagtid, så det er mye våkentid som skal fylles, og jeg begynner å gå tom for ideer :hilarious:
Hva liker babyen din å leke med for tiden? Ta gjerne med barnets alder og bilde av leken:angelic:

En ting kan være å gå rundt og la han få se på ting. Se på tingene i hylla, se ut av vinduet. Gå og kikke litt rundt om i huset, eller i hagen om været tillater det :)

Ellers er frøkna her på 4mnd veldig interessert i en dinosaurleke og en biterangle :) Dinosauren vet jeg ikke hvor kommer fra da den var en gave, men rangla ble kjøpt på coop extra :)20220203_174127.jpg 20220203_174111.jpg

Bæresjal+gåtur = baby er stille og fornøyd, og kikker seg mye omkring.

Ellers har hun et rullespeil hun kan kikke i når hun ligger på mage. En babygym med mye farger til når hun ligger på rygg. Og ellers så er det mye fly-med-mamma-mens-vi-synger-lek.

Hun blir 4mnd om noen dager.

3,5 måned. Det går mye i fjasing fra mor (som merker at det er noe slitsomt), så derfor blir det lesing av alt fra reklame til bøker, mye synging (faktiske sanger og oppdikting på sparket), putter henne også i tripptrapp (med babysete riktig nok) så jeg får tømt oppvaskmaskinen, etc.

Favoritten akkurat nå er en sånn ape bare i turkis.
https://lekekassen.no/matchstick-monkey-biteleke-graa-910-001

Sånn ser giraffen ut

Vedlegg

• Screenshot_20220205_114652_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20220205_114652_com.android.gallery3d.jpg
    730,2 KB · Visninger: 28
3,5 måned. Det går mye i fjasing fra mor (som merker at det er noe slitsomt), så derfor blir det lesing av alt fra reklame til bøker, mye synging (faktiske sanger og oppdikting på sparket), putter henne også i tripptrapp (med babysete riktig nok) så jeg får tømt oppvaskmaskinen, etc.

Favoritten akkurat nå er en sånn ape bare i turkis.
https://lekekassen.no/matchstick-monkey-biteleke-graa-910-001
Apen er veldig poppis her om dagen også:joyful: Min på 3mnd , har begynt nå og holde i ting selv så denne er stas og holde å gnage på:p

Back
Topp