Leilighetsleiting *oppdatert*

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg har jo leita etter leilighet en stund nå, og alltid fått beskjed om at enslige med barn var egentlig ikke det de har sett etter..
Men i dag, var jeg å så på en på området der jeg vokste opp selv, og jeg var visst midt i blinken i forhold til målgruppe.

Er i 2.etasje, har bare et soverom,men det er vi vant til. Stua er større enn jeg har nå, det er plass til lite kjøkkenbord på kjøkkenet, masse lagringsplass i veggene (pga skråtak..). Bad og plass til vaskemaskin og tørketrommel er i 1.etasje så jeg kan faktisk dusje og vaske klær etter at snuppa har lagt seg! Badet er endel mindre enn jeg er vant til. Det er teppe i stua men det var visst ikkeno problem å få skiftet ut til gulv hvis jeg ville det. Jeg kunne male og gjøre som jeg ville.
Hage på begge sider av huset, tilgang på husker og trampoline.. VELDIG hyggelig utleie-mann. Med to barn,en på 1 år og ei jente på 3 - 4 .. PERFEKT!
Noen hundre kr dyrere enn jeg har her (men da søker jeg bare bostøtte), og inkludert tv og internett..

emoticon emoticon
Og jeg skulle få beskjed i løpet av dagen om jeg får den..! Det kommer en til og skal se på den i dag men han sa jeg lå veeeeldig godt ann!

JEG FÅÅÅR DEN!!!

Oooooogså har jeg kommet inn på skole: Førskolelærer!!!!

Krysser alt for at du får den :)

Gratulerer med både leilighet og skole!

Gratulere så kjempemasse med leiligheit og skuleplass :)

GRATULERER!!!! Så utrolig bra!!! :D

Tjihi!Tusen takk! Var visst dagen min i går

Yeeiy :)

Gratulerer med leilighet! Så knall bra for deg og Thea :)

Gratulerer så mye med begge delene!! =D

Back
Topp