Leiligheten vår

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
er lagt ut på finn nå [:D]

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26496637&sid=sid/2011/1/26/12/xz0111296040372048y

åh den var fin, men litt i det minste laget er vel derfor dere skal ha nytt?[:)]

Jepp, det blir litt lite her [:)] Spent på om vi får solgt snart [:)]

gud så fiiin! :D

Så morro, det blir spennende å se hva den går for.
Litt større plass er vel nesten et must[:)]
Den var veldig fin[;)]

Oi, så fint dere bor da[:D]
Veldig fin leilighet!
Krysser fingrene for at dere får solgt kjapt,
og finner drømmeboligen[:D]

Veldig godt utnytta plassen da! Fin var den! Lykke til med salget [:)]

Takk [:D]

Håper vi får solgt fort. Var visst ikke så bra marked for leiligheter akkurat nå [&:]

Håper vi finner noe nytt snart også, så vi slipper å leige i mellomtiden [&:]

nydelig leilighet! Eneste jeg IKKE likte var den røde veggen på soverommet:P Litt for rød for min del! Ellers nydelig:) Blir nok solgt fort :D Lykke til!!! :D:D:D

ORIGINAL: Superteam

nydelig leilighet! Eneste jeg IKKE likte var den røde veggen på soverommet:P Litt for rød for min del! Ellers nydelig:) Blir nok solgt fort :D Lykke til!!! :D:D:D

Det er jo en smaksak [:)] Men lurer på om de har forsterket rødfargen på bildene, for den er mye sterkere på bildene enn det den egentlig er [:)]

ORIGINAL: mamihe

Det er jo en smaksak [:)] Men lurer på om de har forsterket rødfargen på bildene, for den er mye sterkere på bildene enn det den egentlig er [:)]

ja så klart:)) leiligheten var stilfull og fin ellers :) kul peis og!!
ja den var meget sterk!! Men det kan i grunn bare være positivt det!

Folk ser på bildene, (de som ikke liker rødt) og tenker.. oi det var en sterk rødfarge!! MEn det går jo an å male veggen!

Så kommer de på visning og bli positivt overrasket pga den ikke var så sterk likevel ;)

Rødt kan være kult asså!

Vi har jo sorte møbler f.eks! og sort og rødt er kult sammen :)

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Veldig fin leilighet! Lykke til med salget [:)]

den var kjempe fin... men sjønner godt at dere vil ha noe større[:D]

ORIGINAL: mamihe

ja så klart:)) leiligheten var stilfull og fin ellers :) kul peis og!!
ja den var meget sterk!! Men det kan i grunn bare være positivt det!

Folk ser på bildene, (de som ikke liker rødt) og tenker.. oi det var en sterk rødfarge!! MEn det går jo an å male veggen!

Så kommer de på visning og bli positivt overrasket pga den ikke var så sterk likevel ;)

Rødt kan være kult asså!

Vi har jo sorte møbler f.eks! og sort og rødt er kult sammen :)

Hehe, sambo som har flislagt peisen og over kjøkkenbenken [;)]
Tror de har forsterket de turkise fargene litt også. De har nok gjort det for en grunn de meglerene [:)] Men det er vel sånn enten liker man det, eller ikke [8D] Og det går an å male ja, det er jo det vi har gjort [;)]

Jeg er litt "lei" turkis, synes det er så mange som har det! Så liker jeg rødt veldig godt [;)]

Back
Topp