Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Superteam
nydelig leilighet! Eneste jeg IKKE likte var den røde veggen på soverommet:P Litt for rød for min del! Ellers nydelig:) Blir nok solgt fort :D Lykke til!!! :D:D:D
ORIGINAL: mamihe
nydelig leilighet! Eneste jeg IKKE likte var den røde veggen på soverommet:P Litt for rød for min del! Ellers nydelig:) Blir nok solgt fort :D Lykke til!!! :D:D:D
Det er jo en smaksak [:)] Men lurer på om de har forsterket rødfargen på bildene, for den er mye sterkere på bildene enn det den egentlig er [:)]
ORIGINAL: mamihe
Det er jo en smaksak [:)] Men lurer på om de har forsterket rødfargen på bildene, for den er mye sterkere på bildene enn det den egentlig er [:)]
ja så klart:)) leiligheten var stilfull og fin ellers :) kul peis og!!
ja den var meget sterk!! Men det kan i grunn bare være positivt det!
Folk ser på bildene, (de som ikke liker rødt) og tenker.. oi det var en sterk rødfarge!! MEn det går jo an å male veggen!
Så kommer de på visning og bli positivt overrasket pga den ikke var så sterk likevel ;)
Rødt kan være kult asså!
Vi har jo sorte møbler f.eks! og sort og rødt er kult sammen :)