Leilighet? Hus? Gård?

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Hvordan bor dere?

Vi bor i eget hus. Vi kjøpte det for 2 år siden. Det har vært en del å pusse opp, men vi har tatt litt av gangen. Jeg er kjempefornøyd med huset, og jeg føler meg virkelig hjemme her :D

Vi bor i rekkehus :) har pusset opp vi også :)Men deilig å føle seg hjemme ja :)

Vi bor i eget hus som vi kjøpte for snart to år siden :) har pusset opp endel men kjøkken og bad gjenstår!

Kjøpte ny enebolig for 2 år siden og flyttett inn i juni i år :)

:blob9 Bor i en liten leilighet nå, men blir mest sannsynlig hus før juli :blob6

Kjøpte enebolig for 1,5 år siden. Har pusset opp hele første etg til nå. Har kjelleren igjen, med bla vaskerom og kjellerstue.

Her leier vi en leilighet, men er på jakt etter å leie ett hus men er ikke mye til utleie akkurat nå...
Trenger liksom hvertfall 4 soverom :P

Hvordan bor dere?

Vi bor i eget hus. Vi kjøpte det for 2 år siden. Det har vært en del å pusse opp, men vi har tatt litt av gangen. Jeg er kjempefornøyd med huset, og jeg føler meg virkelig hjemme her :D

akkurat samme her:-) vi kjøpte dette huset for ca 1,5 år siden. har pusset opp masse. men er enda en del igjen.. men vi stortrives her og føler virkelig dette er en plass vi kommer til å bli:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Vi leier en sokkelleilighet, så er passe desperat etter å kjøpe noe eget akkurat nå. Siden jeg ikke er fast ansatt har vi problemer med å få lån nok til å kunne kjøpe noe.

Bør i leilighet :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi bor i enebolig, kjøpte barndomshjemmet mitt av mamma! Ble for stort for henne! Deilig med stor plass, 5 soverom! Men det trengs! Vi blir jo fem ifamilien og en bonusdatter i helgene! Anbod her i 3,5 år! Pusser litt og litt opp! Er morro!!

Vi kjøpte hus for ca 1.5 år siden, og har pussa opp masse, og enda gjenstår det en del. Vi har gjort mye ute og, har 1.3 mål med tomt :)

Bor i sambos hus midt i sentrum av byn vi bor i. Han kjøpte det for snart 6 år siden. Trivest godt her. Men er myyye en kunne ha gjort. Men hagen ferdig først :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp