leil til leie, men ikke for meg.

turbo trash

Forumet er livet
ringte på en leilighet til leie nå..

mn da jeg fortalte at jeg hadde barn var det visst uaktuellt, for han hadde allerrede noen med barn under i huset og det var visst nok..

ble sjokkert jeg.... det burde stått i annonnsen at barn ikke var lov akkurat som husdyr...

vet.. d er vanskelig å få leie når man har barn.... skjønner ikke, fulle ungdommer med mye festing vil dem ha, men ikke småbarns familier[8|]

Sykt...

ORIGINAL: Malin!

da jeg skulle finne meg leilighet og var gravid sleit jeg og veldig[:-]

endte til slutt opp med at jeg hang opp lapp på butikken her hvor jeg skreiv jeg var gravid og naboene til foreldrene mine ringte meg og sa jeg kunne få leie hos dem.
Fikk komme å se såklart, men de sa at leiligheten var min uansett dersom jeg var interessert. Så der var jeg heldig[8D]Var dessuten den fineste av alle leilighetene jeg hadde vært å sett på, og den nyeste[:D]

jeg har ikke møtt motstand før nå... hverken da jeg var gravid eller da vi flyttet i desember,, men har sagt opp denne for huseieren er meget spesiell.. var i leiligheten når jeg ikke var hjemme og snuppa kan ikke leke med leker som lager lyd.. og han "klager" ofte når hun gråter

Back
Topp