leikeland...

majagollemitt

Blir kjent med forumet
He sooo lyst å starte leikeland her heime!!![:)]
Ej lure på om de e nåken her inne so he nåken so he nåke info om de å starte opp et leikeland...??[:)][:)][:)][:)][:)]

Hahahahahahahaaaaaaaaaaaa!!!

Jeg har tenkt akkurat samme tanken!!! Har kjempelyst å starte et Leikeland her i Bergen.. Spurte mannen om han ville støtte meg hvis jeg ville dra i gang et slikt prosjekt. Tror han lo det litt vekk, men oioioiiiiiiiiiii det hadde vært stas!

Videre:
Nei har ingen info om det, men du kan sikkert ta kontakt og spørre... Jeg tenkte helst at jeg ville starte noe tilsvarende, men gjerne kalle det noe annet slik at det ble "mitt".

ORIGINAL: Klatten

Videre:
Nei har ingen info om det, men du kan sikkert ta kontakt og spørre... Jeg tenkte helst at jeg ville starte noe tilsvarende, men gjerne kalle det noe annet slik at det ble "mitt".

Klatteland?????[8D]

De hadde vore kjempe kjekt [:)] Men trukje ej ha klart å gjort de aleine, må ha hatt me mej nåken andre sånn at ej ikkje fe alt ansvare aleine[:D]

Men ååååååå kor kjekt de ha vore [:)][:)][:)][:)]
Her ler mannen min oxo de berre vekk, han hekje trua...
De e LITT mindre her enn i bergen da [:D] SO de e vell litt vanskligare å starte her [:-]

ORIGINAL: krezz

ORIGINAL: Klatten

Videre:

Klatteland?????[8D]

Eg hadde gladelig komt til Klatteland!!!!!!

KLATTELATTEKOSEPOSELAND!!!!!

...Ser for meg gull og grønne enger [:D]

Klatteland var faktisk ganske genialt, spør du meg! Unger klatta jo i ett sett? Gjør de ikke?

Back
Topp