M
Moderator Kjersti
Guest
Og hva ser du på som fordeler/ulemper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse utgiftene betaler du jo for som leietaker også. Utleier tjener jo penger på å leie inn i tillegg til at alle utgifter dekkes, både lån og utgifter til kommune og vedlikehold.Eier, måtte ha litt større plass siden jeg ble gravid.
Ulempene er alle ekstra kostnader i forhold til kommune, vedlikehold osv. Fordelen er jo at man investerer i stedet for å kaste penger ut vinduet..
Huff, ja, eier vi også, et 20 år gammelt hus og det er vedlikehold over alt. Første sommeren vi bodde her var jeg gravid og fikk ikke gjort noe. Andre sommeren hadde vi baby og jeg hadde bekkenløsning. Satser på vi får vedlikeholdt litt utendørs neste sommerVi eig ein 2 år gammal enebolig, syns det er herlig å betale til oss sjølve og ikkje utleigar
Leigde ein leilighet i nesten eitt år, og då betalte me omtrent det same i leige som me betaler i lån per mnd no. Den einaste ulempa eg ser foreløpig er at me må ta oss av vedlikehald sjølv, i stadenfor at husverten tar seg av det. Men det er så verdt det![]()
Samme problemet hadde jeg da gutten var baby. Jeg sa i fra at jeg plages med bjeffingen. De ble sure,men de begynte hvertfall å gå å huske på hundene. Skjønner ikke hvordan de selv orker åEier hus.
Godt å ha et eget sted hvor vi kan gjøre som "vi vil". Ulempen er at vi må vedlikeholde, og det er alltid noe å gjøre når man har hus. Er vi ferdig med et prosjekt, er det alltid et nytt som venter på oss! Har bodd her i 2 år.
En ann ulempe kan være naboer. Jeg er irritert på ene naboen for tida som skal ha gneldrete hunder stående ute og bjeffe om dagen (finnes ikke et rom i huset hvor jeg ikke hører de bjeffe. Veldig gøy når man prøver å ta igjen søvn på dagtid å lade opp batteriene til en fødsel+trenger nok sove mye på dagtid når mini har kommet til verden)! Hadde man leid hadde det vært lettere å bare flytte fra bråket...