Jeg ønsker det selv, for ønsker ikke setefødsel med stort barn.Satser på han blir liggende da!Ble du anbefalt keisersnitt eller ønsket du det selv?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ønsker det selv, for ønsker ikke setefødsel med stort barn.Satser på han blir liggende da!Ble du anbefalt keisersnitt eller ønsket du det selv?
Ja, nå er hun i hodeleie!!Hurra
Da føler jeg meg klar til fødsel. Fikk time på mandag hos jordmor for å få bekreftet at hun forsatt er i hodeleie da. Så nå er det lite å bekymre seg for
![]()
Takk! Fra å være så usikker til at det føles ut som om jenta har tenkt å trykke seg selv ut innimellomFikk ikke noe ny time til kontroll igjen neiGratulerer så mye med endelig bebis i hodeleie!!! Jippiiii :-D
Fikk vite at hodet var festet i dag jeg ogWoop Woophyggelig dag hos jordmor, hodet ligger godt nedi og sitter godt fast
hun tok tak i foten hans når han sparket på siden og holdt den haha
![]()
Fikk vite at hodet var festet i dag jeg og
Hørtes skummelt ut med foten! HeheVar det rart?
Spennende! Betryggende at hun ligger riktig vei, da er hun sikkert festet ved neste kontrollSå bra med hoder som er festetJeg skal til sjekk neste mandag og håper på samme beskjed! Hun ligger hvertfall riktig vei vet jeg