Leien på barnet

Ja, nå er hun i hodeleie!!:) Hurra:D Da føler jeg meg klar til fødsel. Fikk time på mandag hos jordmor for å få bekreftet at hun forsatt er i hodeleie da. Så nå er det lite å bekymre seg for:)

Fikk ikke noe ny time til kontroll igjen nei :-) Gratulerer så mye med endelig bebis i hodeleie!!! Jippiiii :-D

Fikk ikke noe ny time til kontroll igjen nei :) Gratulerer så mye med endelig bebis i hodeleie!!! Jippiiii :-D
Takk! Fra å være så usikker til at det føles ut som om jenta har tenkt å trykke seg selv ut innimellom:D Godt å kjenne at tegnene på fødsel og termin nærmer seg. Når har du termin?:)

Woop Woop :D hyggelig dag hos jordmor, hodet ligger godt nedi og sitter godt fast :D hun tok tak i foten hans når han sparket på siden og holdt den haha :p

Woop Woop :D hyggelig dag hos jordmor, hodet ligger godt nedi og sitter godt fast :D hun tok tak i foten hans når han sparket på siden og holdt den haha :p
Fikk vite at hodet var festet i dag jeg og:D
Hørtes skummelt ut med foten! Hehe:) Var det rart?

Fikk vite at hodet var festet i dag jeg og:D
Hørtes skummelt ut med foten! Hehe:) Var det rart?

Det var ekkelt hehe. Jeg tørr såvidt og dytte på magen min, mens jordmødre er ganske så hardhendte og klemmer mer :p

Så bra med hoder som er festet :) Jeg skal til sjekk neste mandag og håper på samme beskjed! Hun ligger hvertfall riktig vei vet jeg

Back
Topp