Leien på barnet

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
På onsdag skal jeg til legen igjen og er utrolig spent på leien til barnet. Er da i uke 37. Babyen har vært veldig aktiv til nå, så jeg håper hun legger seg i hodeleie snart. Hvilken leie ligger babyen din i? Er h*n eventuelt festet? Andre som er litt småbekymret? Jeg krysser fingrene her for hodeleie:D Har derimot en følelse av at hun ikke har turnet helt fra seg inni der:p

Min lille krabat snudde seg fra seteleie i uke 36 ca tror jeg! Den følelsen da jeg så hodet var ned på ul var veldig befriende :-) Men han sparker overalt og har ikke festet hodet enda, så jeg blir sannelig ikke særlig klokere:confused: Så jeg bekymrer meg litt av og til jeg å! Men går som regel så bra så;)

Her ligger hun med hodet ned,men har ikke festet seg. Så fikk beskjed om å legge meg ned hvis vannet går... Lettere sagt enn gjort tenker jeg,spesielt hvis jeg er hjemme alene med 5-åringen :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hodeleie :) Var ikkje festa når eg var til Jordmor på fredagen som var :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lykke til:) håper hun ligger rett vei da :) her ligger mi i hodeleie. Festet :)

Hadde vellykket vendingsforsøk igår. Men spørs om han blir liggende da. Hvis ikke er det ks.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var akkurat hos jordmor og babyen lå godt nede i bekkenet :-) Uke 38+0 i dag.
Føltes ikke sånn ut ettersom ho turner og beveger seg mye hehe! Men letta over at hu ligger nedover.

Uke 36+2 her. Hodet ned og godt festet. :)
På forrige kontroll fortalte jm meg at hikkingen til baby ofte kjennes der h*n har skuldrene/brystet. Så om du kjenner mye hikke, kan jo kanskje det være en lite peikepinn på hvordan baby ligger :)

Sent from my iPad using BV Forum

På forrige kontroll fortalte jm meg at hikkingen til baby ofte kjennes der h*n har skuldrene/brystet. Så om du kjenner mye hikke, kan jo kanskje det være en lite peikepinn på hvordan baby ligger :)

Jeg kjente kunn hikke nede ved lysken, men hodet til babyen lå under ribbeina mine....

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner det godt nede, så utifra det burde hun jo ligge med hodet ned. Satser på det:)

Min lille krabat snudde seg fra seteleie i uke 36 ca tror jeg! Den følelsen da jeg så hodet var ned på ul var veldig befriende :) Men han sparker overalt og har ikke festet hodet enda, så jeg blir sannelig ikke særlig klokere:confused: Så jeg bekymrer meg litt av og til jeg å! Men går som regel så bra så;)
Det gjør jo det:) Blir bare litt ekstra spent når det nærmer seg termin:D

Her har hun ligget med hodet ned en god stund, og denne uka sa JM at hodet er godt nede i bekkenet, ikke helt festet, men nesten. Lettet :)
Håper de som har lagt seg i seteleie får snudd seg før de vil ut!

min snudde seg ned i uke 34 og festa seg i uke 36. men er fremdeles ekstremt aktiv inni der :) er 38+3 nå :)

Lykke til i dag da :-) håper hun ligger rett vei :)

Ja, nå er hun i hodeleie!!:) Hurra:D Da føler jeg meg klar til fødsel. Fikk time på mandag hos jordmor for å få bekreftet at hun forsatt er i hodeleie da. Så nå er det lite å bekymre seg for:)

Back
Topp