leiebil

vind

Glad i forumet
Noen som har aner noe om hva jeg kan vente meg å få til leiebil fra forsikringsselkapert mens bilen min er til oppretting, har  alltid bil avtale med gjensidige.

ok, så jeg kan forvente en bil med litt størrelse på, er vant med å kjøre stor bil.

Har Alltid bil avtale med gjensidige og kasko. Snakket med han på assistanse senteret før i dag, men han sa bare at jeg hadde leiebil så lenge det tar å fikse min bil så om det tok 3 uker så har jeg leiebil i 3 uker, eller hvor laang tid det nå enn tar.
har jo stv selv og føler at det er nødvendig siden jeg er alenemor.

vi fikk polo vi

Har hatt leiebil et par-tre ganger,og vi har alltid fått liten bil...[>:]

ORIGINAL: Ladida

gjensidige har leigebil avtale med hertz - og der trur eg du får enten en a/b bil (aygo/yaris/polo osv) eller en gr H bil (feks focus stv) men det er litt etter kva som er inne..
jobba sjøl i hertz - og det var iallefall sånn vi fekk beskjed om.. meeen - sjelden eg leigde ut en skade bil (og i mine tilfeller var det kun småbila d var snakk om..)

Ok, nå kom jeg på at han sa at det var en b bil jeg kom til å få, men jeg vet ikke hva det betyr, men utfra det du sier er det sikkert ikke så store bilen..

Fikk leiebil i går, ble en VW Polo, er ikke plass til en trille i den engang, men men går sikkert det å, blir jo ikke så lenge.

Back
Topp