Leie

LadyB82

Flørter med forumet
Sensommerskattene 2023
Hvordan ligger babyene deres? Min er i tverrleie nå i 29. uke. Skal ha vekstkontroller hver 4. uke, blir spennende å følge med på hvordan babyen plasserer seg.

Sniker bare litt; mi 2021 baby lå i hodeleie fra OUL.. Så TVERRLEIE i uke 29 :p
Men var snudd i hodeleie til uke 32 igjen,og fødte med hodet først, så tverrleie nå i 29, er ikke noe å tenke så på ❤️❤️ Lille snur seg ofte riktig vei likevel!

Mine og har alle tre hatt perioder med tverrleie ganske sent i svangerskapet. Føde begge de første med hodet først og håper/regner med at det også skjer med nr 3.

Bytter i hvert fall stilling hele tiden. Akkurat nå ligger hun i den stillingen alle mine tre har trivdes best i, og det er med hodet ned, ryggen mot høyre side og sparker meg opp mot ribbeina :p

Sniker bare litt; mi 2021 baby lå i hodeleie fra OUL.. Så TVERRLEIE i uke 29 :p
Men var snudd i hodeleie til uke 32 igjen,og fødte med hodet først, så tverrleie nå i 29, er ikke noe å tenke så på ❤️❤️ Lille snur seg ofte riktig vei likevel!
Det var ikke det at jeg er bekymret, bare gøy å vite hvordan den ligger. Dette er min 6. graviditet så er ikke særlig stressa.

Det var ikke det at jeg er bekymret, bare gøy å vite hvordan den ligger. Dette er min 6. graviditet så er ikke særlig stressa.

Så bra ❤️ mine har en tendens til å legge seg tidlig med hodet ned (sånn.. ved OUL egentlig), og bli liggende slik. Var kun nr3 som la seg i et midlertidig tverrleie :p Nr4 har ligget for det meste i hodeleie frem til nå (31 uker), så satser på at hun forblir sånn :)

Vet ikke hvordan hun ligger men ettersom hvor jeg kjenner spark så tipper jeg at hun sitter men kjennes ut som hun var i tverrleie i går så enda god plass å romstrere :laughing002 (28+3)

Aner ikke hvordan hun ligger, jordmor prøvde å kjenne på fredag, men ble ikke klok hun heller :p Ut i fra sparka å dømme, så turner hun rundt enda:laughing002 Hun var forøvrig veldig aktiv på fredag etter jm-time, typ til det punkter hvor det var vondt og det flere ganger så ut som at hun skulle sprekke huden på magen min, kan det ha noe med at jm trykte og dytta så «hardt» borti hun tro? Aldri opplevd så mye og kraftig bevegelse før!!:p

Back
Topp