Leie

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Noen som vet hva denne krusedullen betyr som de tegner i leie? [emoji2] sa ingenting om det sist og heller ikke om det er bevegelig eller festet. Kunne jo bare brukt bokstavene så vi forstår!! [emoji12]
5b13be996a5d7dd2414669450a643f4f.jpg

Ser du ikke at det er hodet som er ned? :P

Jo jeg ser det. Men lurer på hvordan man vet om det er festet/bevegelig
Bare flåser, er så imponert over de vakre tegningene ;) Enig i at de kunne skrevet litt mer i stedet.

Hadde den kruseduller sist jeg å haha. Jeg tenkte at det sikkert er hodet ned. Nå skal jeg på kontroll på onsdag så da er jeg veldig spent. Har ikke vært på kontroll siden 27 juli.

På mine gamle papirer har de brukt henholdsvis S og H for hode eller sete. Etter hodet var festet sto det H/F. Nå har de ikke sjekka det siden jeg ikke har vært siden 28 ukersen og forsinka 32 ukers kontroll ikke blir før i morgen. Men vet hun lå i sete på tirsdag pga UL da

Tenker at den tegningen indikerer at barnets bakhode og rygg ligger på venstre side, i tillegg til hodet ned, så da har du litt tilleggsinfo :) Men hvorvidt det er Left occiput anterior, Left occiput posterior eller Left occiput transverse er ikke godt å si. LOA og LOT (+ROA) er alle ideelle leier for start av fødsel! Mange babyer roterer uansett til disse stillingene, men at de starter slik i utgangspunktet er helt supert! Les gjerne mer om babymapping og barnets leie på spinningbabies.com

Back
Topp