Leie

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jenta mi sparker på begge sider av magen på likt, dette betyr vel at hun ikke ligger med hodet ned? Hun gjorde det på ul i uke 30, men har vel snudd seg igjen da... Når er det normalt at de fester seg?

Er ikke det forskjell fra svangerskap til svangerskap? her har hu festet seg. Men hu snudde seg ned ganske tidlig også.

Må vell ikke bety at hun har snudd seg. Her ligger hun med hode ned å kan godt sparke over alt i magen på en å samme tid.
Varierer når de legger seg til å fester seg. Med guttungen festet han seg i uke 38, men la seg ikke ned med hode før i uke 34. Nå har baby lagt seg ned men ikke festet seg, er i uke 31 ;)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Føler også jeg kjenner det på begge sider samtidig, men hodet ligger godt plassert i bekkenet så ikke vet jeg hvordan de små får det til og kjennes slik ut :-)

Her også er hodet ned i bekkenet, så vidt jeg vet. Men kjenner fortsatt spark på begge sider. De har jo fortsatt ganske god plass til å tumle rundt med baken/beina inni der :)

Hvis de sparker fra med beina på ene siden så kan jo rompa stikke ut på andre siden kanskje? :) Her ligger han godt nedi bekkenet, men jeg kjenner fremdeles bevegelser nesten overalt, og gjerne begge sider av magen på en gang. De er litt mykere og mer bevegelige enn oss iallfall :p

Ja da kan det jo være at hun ligger med hodet ned allikevel da :)

Det trenger ikke bety at hun har snudd seg nei, jeg kjenner også bevegelser på begge sider av magen samtidig, men fikk beskjed om at hun lå med hodet ned på 3d ul i uke 29, -så regner med hun gjør det fortsatt. Det kan jo være fekting med både armer og bein samtidig også ;) Varier visst veldig når hodet fester seg, hos flergangsfødende fester visst hodet seg gjerne seinere enn hos førstegangsfødende også ;)

Back
Topp