Leie trille i syden

Viste ikke at det gikk an en gang. Hvor får du leid det?

Mange hoteller har slikt til utleie. De av typen "reiseselskapets familiehotellserie" (sunving, bule vllage etc) og en god del andre "familiehoteller" tilbyr det også. Det er dog naturlig nok varierende fra sted til sted hva de har, men man snakker stort sett "reisetrille" av typen "små hjul, ikke full liggestilling og sånn der, men kruant til sitt bruk" Så spørs det bare om det er det du har bruk for da, eller om du har et lite barn som bør ha en "bedre" vogn.

Vi fikk Carena slik man kan legge bakover

Mange hoteller har slikt til utleie. De av typen "reiseselskapets familiehotellserie" (sunving, bule vllage etc) og en god del andre "familiehoteller" tilbyr det også. Det er dog naturlig nok varierende fra sted til sted hva de har, men man snakker stort sett "reisetrille" av typen "små hjul, ikke full liggestilling og sånn der, men kruant til sitt bruk" Så spørs det bare om det er det du har bruk for da, eller om du har et lite barn som bør ha en "bedre" vogn.
Ja regner med det varierer.
Jeg var litt usikker på om jeg skulle ta med trilla vår eller simoen. Har bestemt meg for simoen siden vi drar og kommer hjem midt på natten og tar toget - så får hun sove. Og det er større sjans for at hun sover godt på dagtid der nede i den. Bedre for meg å trille tur med også regner jeg med mens hun sover. Men tenkte det sikkert er kjekt med ei lita trille på butikker og fra leilighet til bassengområde og lekeplass og på restauranter osv. Så nå at det går an å bestille via startour. Men går sikkert an å vente til jeg kommer ned dit og ser an behovet og hva slags triller det er? Gidder ikke om det er sånne helt plaine uten kallesje liksom....

Da vi reiste i sommer bestilte vi egentlig det, men da jeg spurte reiseselskapet litt nærmere fikk jeg beskjed om at det nok bare var av den heelt enkle typen. Hvis du uansett skal ha med vogn vet jeg ikke om jeg hadde giddi å leid trille der:-)

Kalæsje tror jeg de fleste av dem har (noe for å skygge er jo vesentlig) men de er helt enkle triller har jeg fått inntrykk av ja.

Back
Topp