Leie på baby

Sollys

Flørter med forumet
Var på svangerskapskontroll i uke 38 i dag og jordmor skulle kjenne på babyens leie. Han ligger i hodeleie med rygg mot venstre, men hodet er enda høyt og bevegelig. Hun kjente veldig hardt på hodet og nå er jeg fremdeles uvel etter timen. Noen som har opplevd lignende?

Er fleregangs og husker ikke at det gjorde så vondt sist eller at jeg ble uvel.
 
Var på svangerskapskontroll i uke 38 i dag og jordmor skulle kjenne på babyens leie. Han ligger i hodeleie med rygg mot venstre, men hodet er enda høyt og bevegelig. Hun kjente veldig hardt på hodet og nå er jeg fremdeles uvel etter timen. Noen som har opplevd lignende?

Er fleregangs og husker ikke at det gjorde så vondt sist eller at jeg ble uvel.
Når de klemmer sånn i livmoren så blir jeg uvel jeg også,både kvalm og svimmel. På fredag måtte jeg faktisk si AU!
 
Her ligger lillegull i halvveis seteleie/Tverrleie, var på kontroll i dag og skal tilbake på sykehuset om 2 uker da de muligens skal prøve og vende henne :sick009
Gruer meg for jeg blir fort litt uvel når de knør og presser på magen.
 
Her ligger lillegull i halvveis seteleie/Tverrleie, var på kontroll i dag og skal tilbake på sykehuset om 2 uker da de muligens skal prøve og vende henne :sick009
Gruer meg for jeg blir fort litt uvel når de knør og presser på magen.
Hvor langt på vei er du?
Jeg kommer ikke til å forsøke vending jeg, legen hadde ikke trua!
 
Spent selv på dette. Lillebror har ligget i hodeleie hele tiden, men føler noe har endret seg de siste dagene, og kjenner mer på sidene. UL om ei uke, så da er jeg spent på om han har snudd seg.

Håper også at han fester hodet snart, for jeg er litt stressa for hva jeg skal gjøre hvis vannet går og han ikke er festa
 
Spent selv på dette. Lillebror har ligget i hodeleie hele tiden, men føler noe har endret seg de siste dagene, og kjenner mer på sidene. UL om ei uke, så da er jeg spent på om han har snudd seg.

Håper også at han fester hodet snart, for jeg er litt stressa for hva jeg skal gjøre hvis vannet går og han ikke er festa
Veldig vanlig at hodet ikke fester seg før fødselen er i gang, når man har født før:)
 
Her er det fremdeles hodeleie (vært det i hvert fall siden uke 24). Var hos jordmor i sta 35+4 og da var hodet delvis festet (første gang jeg opplever at hodet nesten er festet før fødsel er i gang, og dette er nr 3). Hun klarte så vidt å rykke på hodet :) har kjent masse stikking nedentil de siste 2 dagene, så regnet med at det var det som skjedde!

Husker da jeg var gravid med nr 1 at jeg fikk drit vondt hver gang de skulle kjenne om hodet var festet. Men ikke merket det de andre to gangene.
 
Hvor langt på vei er du?
Jeg kommer ikke til å forsøke vending jeg, legen hadde ikke trua!
Jeg er 35+5 i dag så hu har enda tid og snu seg.
Her ligger hun veldig høyt oppe og ser ut som hun har god plass så de mener de kansje kan få snudd henne om hun ikke snur seg selv.
 
Her ligger lille i tverrleie. Har gjort det i alle fall de siste 5 ukene. Var på en kontroll i forrige uke, da lå hodet på venstre side. I dag lå det på høyre. Mandag om en uke blir det forsøk på vending, så jeg er veldig spent på hvordan det går!

Jeg har ikke opplevd at de noen gang har trykket så hardt på magen for å kjenne hode eller lignende at jeg har blitt uvel, så det kan jeg dessverre ikke svare på.
 
Her ligger lille i tverrleie. Har gjort det i alle fall de siste 5 ukene. Var på en kontroll i forrige uke, da lå hodet på venstre side. I dag lå det på høyre. Mandag om en uke blir det forsøk på vending, så jeg er veldig spent på hvordan det går!

Jeg har ikke opplevd at de noen gang har trykket så hardt på magen for å kjenne hode eller lignende at jeg har blitt uvel, så det kan jeg dessverre ikke svare på.
Så spennende om de får til vending på deg!
 
Veldig vanlig at hodet ikke fester seg før fødselen er i gang, når man har født før:)
Ja, det er det jeg regner med/frykter, siden forrige fødsel startet med vannavgang. Men da visste jeg at hun var festet, så det var ingen fare for at navlesnora skulle komme i klem.
Håper det starter med rier denne gangen
 
Her ligger lillegull i halvveis seteleie/Tverrleie, var på kontroll i dag og skal tilbake på sykehuset om 2 uker da de muligens skal prøve og vende henne :sick009
Gruer meg for jeg blir fort litt uvel når de knør og presser på magen.
Lillen her også ligger sånn - kjenner litt på nervene på hvordan det leiet vil være når hun omsider bestemmer seg for å komme til vår side av magen :nailbiting:
 
Back
Topp