Leie på baby

Hodet ned. Hun har ikke festet seg for ene øyeblikket står foten ut i venstre side og rumpen stikker ut til høyre for navlen. Også kjenner jeg litt kravling med hendene nede med hodet og hodet vrir seg av og til. Av og til kjenner jeg føttene helt oppe under puppene [emoji15]
Akkurat sånn er det her også! Plutselig går det ikke an å sitte for der er det føtter i veien så må halvveis ligge [emoji1]

Også kjente jeg hikking nede til høyre i natt[emoji4] Får vite helt sikkert på ul i morgen, gleder meg til å se henne igjen - forhåpentligvis ikke bare bakhodet denne gangen [emoji6]

Hodet ned. Ligger for det meste med ryggen mot min venstre side. Kjenner rumpa som en ball som beveger seg i toppen av magen, fra venstre side til litt over midten. Spark like under ribbeina på min høyre side.

Akkurat sånn er det her også! Plutselig går det ikke an å sitte for der er det føtter i veien så må halvveis ligge [emoji1]

Også kjente jeg hikking nede til høyre i natt[emoji4] Får vite helt sikkert på ul i morgen, gleder meg til å se henne igjen - forhåpentligvis ikke bare bakhodet denne gangen [emoji6]
Jah så feil kan man ta.. Ul i dag viste at Loppa ligger som hu har gjorde sist ul for 8uker siden. Beina ned og hodet opp med ansiktet inn mot ryggen min [emoji41] Så ingen bilder i dag heller, men henvisning til planlagt keisersnitt både fordi jeg ikke klarer tanken på setefødsel og fordi hu rett og slett er for stor til det Så vi får se i romjula om hu har snudd seg eller er i samme leie

Jah så feil kan man ta.. Ul i dag viste at Loppa ligger som hu har gjorde sist ul for 8uker siden. Beina ned og hodet opp med ansiktet inn mot ryggen min [emoji41] Så ingen bilder i dag heller, men henvisning til planlagt keisersnitt både fordi jeg ikke klarer tanken på setefødsel og fordi hu rett og slett er for stor til det Så vi får se i romjula om hu har snudd seg eller er i samme leie

Det er fortsatt god tid å snu seg, krysser fingrane på at ho snur seg om ikkje så lenge :)

Her har lillemann lugget godt plantet i bekkenet siden dag 1, måtte på flere UL fordi han lå så langt ned at jm ikke fikk sjekket alt grundig nokk :p
og fått høre at storebror har banet godt med vei

Men i helgen har jeg kjent flere spark på siden og NEDover og ikke opp som vanlig, redd for at han NÅ skal ha nsudd seg og han blir værende der.....

Hodet ligger nede, fikk dette bekreftet på ultralyd på lørdag. Så håper hun bare holder seg der til tiden er inne :) er 33+4 idag

Sniker fra februar. Til dere der babyen har festet seg, hvor langt på vei var dere da dere fikk den beskjeden? Min ligger på tverra og håper han skal snu seg snart men har fortsatt god tid. Er 30+4 idag. Men er litt småbekymra likevel for han har ligget på tverra siden iallefall uke 22

Jeg var for mye fostervann som gjør at babyen kan snurre masse. Hun har lagt i tverrleie, sete leie og med føttene ned. Var til UL om mandagen (37+0) for å vurdere vending, men da snudde hun seg trolig under cgt'en og lå med hodet ned når legen tok UL. Jeg kunne puste lettet ut for var redd for vendingen.

MEN nå i natt tror jeg babyen snudde seg igjen. Jeg lå på høyre side i senga, kjente litt bevegelse ved høyre hoft og swop så tror jeg jaggu hun skvatt i tverrleie igjen.
Babyen har sparket bare på høyreside oppe de siste dagene og rompa på venstre side oppe, men nå merker jeg noe rund-formet oppe i høyre ribbein/i mellomgulvet og spark på venstre siden midt/nede og iling i understellet når babyen sparker. Kan det være fordi rompa gnukker ned i der? Var ikke sånn de få dagene hodet var ned.... :arghh:
Jaja. 3 uker til termin i dag. Og 25 dager til max dato :happy:

Tøtta mi ligger i hodeleie. Det har hun gjort siden OUL. Var på vekstkontroll/ul i dag. Hodet har ikke festet seg enda (33+4).
Hun ligger stort sett med resten av kroppen på min høyre side. Det virker som hun krøller seg sammen og kryper bak i ryggen på meg[emoji23]

Sniker fra februar. Til dere der babyen har festet seg, hvor langt på vei var dere da dere fikk den beskjeden? Min ligger på tverra og håper han skal snu seg snart men har fortsatt god tid. Er 30+4 idag. Men er litt småbekymra likevel for han har ligget på tverra siden iallefall uke 22
Jeg TROR han festet seg, i hvertfall delvis, på tirsdag. Ble lettere å puste og å bøye seg, plutselig. Da var jeg 36+5.

Jeg skal på vekstkontroll og kontroll av leiet i morgen, så jeg får nok vite det sikkert da. Er spent på hvordan det ligger an nå..

Back
Topp