Leie feriehus i utlandet?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen som har erfaringer og dele med å leie hus i utlandet? Tenker for en 2 eller 3 ukers periode.. Italia eller Frankrike frister veldig.. Jeg har aldri før gjort dette og trenger tips om firmaer som leier ut, evt sider man kan finne mennesker som har lyst å bytte hus for en periode... :-) Det hadde vært stas.. Utdyp gjerne med tips om land, firma, og del minennen fra din ferie.. :-)

Vi har leid hus i Spania, reiser om 3 uker ca og kan sikkert fortelle hvordan det gikk etterpå :-)Vi fant i alle fall huset på finn.no, det er et norsk par som eier huset men de bruker en lokal megler. Burriana Properties heter meglerfirmaet. Jeg skulle ringe og snakke med de og forventet gebrokkent engelsk fra en spanjol men så var det en erkebritisk mann i stedet :-D
De har vært veldig imøtekommende, lette å ta kontakt med på mail. Vi har bestilt minibuss fra flyplassen via de og der ordnes det barneseter også. Håper det blir like bra som det ser ut som! :-)

Tweak: Lykke til og god tur! Gleder meg til høre fra deg når du kommer tilbake!

Aves: Tusen takk for tips! Skal sjekke ut linkene dine! Hørtes ut som en uforglemmelig ferie! Har googlet litt, og det finnes jo masse på finn, f.eks dette http://www.finn.no/finn/travel/holidayrentals/object?finnkode=28077169&type=ADVERT
Var ikke der nydelig!? Men man må nok være forsiktig, for som du sier manga som ønsker å lure sikkert..

Flere som har tips å komme med, evt ferieminner å dele?

dytter litt :-)

Back
Topp