Leie dvd- Menn som hater kvinner

StinkiStini

Forumet er livet
Er den noe tess?

JA!!
(men boka er bedre..) [;)]

DRITBRA [:D] Har lest alle bøkene (triologien) jeg og er helt hekta, skal iallefall på premiære den 18.sept å se nr2 [:D] Og nr.3 kommer allerede i November [8D][:D]

Meget bra!! Et godt valg. Nyt filmen[:)]

Veldig bra. Vi har også sett den for noen dager siden, snakker fortsatt om den. Anbefales!

Da har jeg sendt samboern på bensinstasjonen, hehehe

Ja! [:)][;)]

ORIGINAL: babyensmamma

Absolutt! [:)]
Så den forrige helg, synes den er kjempebra!

sign [:)]

sign!!

Så det også forrige helg, og er en av favorittfilmene..

Oppfølgeren er vel kommet den også?

Det var en bra, men sterk film. Var noen scener der jeg bare måtte se bort. Men anbefaler!

Ja! Den såg jeg forge helg - og jeg likte den kjempe godt!
Ble fortalt at den var langdryg, siden den varer i nesten 3 timer, men det var den absolutt ikke - var spennendes fra begynnelse til slutt! [8D]

tjah.. både og..
jeg leste boka i sommer, og ble skuffet da jeg så filmen når den kom ut nå for litt siden.. det mangla så mye..
(jeg liker bøker fremfor filmer i de fleste boktilfilm-tilfellene..)
for all del - jeg skjønner at man ikke kan putte en SÅ feit bok inn på en dvdplate, men allikevel..
så jeg foretrekker bøkene, men kommer til å kjøpe de 2 andre filmene også - for å ha hele samlingen [:)]  (og kvaliteten på innholdet i filmen og skuespillerne har jeg ingenting å utsette på.. )

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Så det også forrige helg, og er en av favorittfilmene..

Oppfølgeren er vel kommet den også?

Premiære på kino førstkommende fredag [:D]

ORIGINAL: Dollface

tjah.. både og..
jeg leste boka i sommer, og ble skuffet da jeg så filmen når den kom ut nå for litt siden.. det mangla så mye..
(jeg liker bøker fremfor filmer i de fleste boktilfilm-tilfellene..)
for all del - jeg skjønner at man ikke kan putte en SÅ feit bok inn på en dvdplate, men allikevel..
så jeg foretrekker bøkene, men kommer til å kjøpe de 2 andre filmene også - for å ha hele samlingen [:)]  (og kvaliteten på innholdet i filmen og skuespillerne har jeg ingenting å utsette på.. )

Enig![:D]

Kjempebra[:)]

Back
Topp