leie brudekjole??

litlpia

Glad i forumet
noen der ute som har leid brudekjole istedenfor å kjøpe ny eller brukt på finn f.eks..??[:D] fornøyd?? vi skal betale bryllupet selv,men min far kom med den ideen om at jeg kunne leie brudekjole.... og helt ærlig har jeg ikke tenkt  denne tanken en gang....
noen som har gjort det?? fornøyd??
bor i rogaland,og er en i stavanger med breiavatner(for de som er kjent) noen som har vært på denne...???

trodde de ikke leide ut mere jeg, og at det er like dyrt/billig som kjøpe som leie :P

jeg så litt på leie kjoler da jeg skulle gifte meg.
Og fant ut at det var like billig kjøpe en kjole til salgs..

Min hadde kostet 12.000 og fikk den for 3000..

salonger pleier å ha salg 2 ganger i året

Koster flere tusen å leie, så du kommer heller bedre ut av det ved å kjøpe en brukt, og selge den etterpå igjen...
Eller hvis salongene har salg da[:)]

ORIGINAL: Kineblomst

trodde de ikke leide ut mere jeg, og at det er like dyrt/billig som kjøpe som leie :P

Jeg angrer skikkelig på at jeg leide.. kosta meg 7.900 å leie.. Var med ei venninne her om dagen for å finne brudekjole til ho. Ho fant en  nydelig kjole som ho kjøpte for 4500.. Ikke noe billigere å leie enn å kjøpe her i byen hvertfall... skulle ønske noen informerte meg om det da jeg gifta meg[8|]

hei hei.. jeg har en nydelig brudekjole hengende i skapet om du er interessert!?? den er bare brukt en gang, og jeg kjøpte den ny.. [:D]

Back
Topp