Leie bilstol på Gran Canaria

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har erfaring med å leie bakovervendt bilstol der?
Fullt klar over at det går an å ta med selv, men nå er det ikke blitt bestilt eget sete til barnet på flyet, og bekymret for hvordan det vil bli behandlet som bagasje. Spørsmålet er altså om det er mulig å leie der og om noen har erfaring med det :)

Vi leide bil med bakovervendt barnesete i Puerto rico for 5år siden, så det skal være mulig å finne :)

Vi synes det var vanskelig å få leid. Ba om det flere ganger og de dukket alltid opp med pute til en på 4 mnd og en på 22 mnd.
Og vi hadde britax multitech til begge ungene og tvilling vogn. Så uaktuelt å ta med de gedigende stolene på ferie.

Men det kan være annet når det kommer til leiebil dere disponerer hele ferien .

Eg har hatt med meg bilstol til Spaia. Har den liggande der i familieboligen.
Dei gongane eg har leid stolt har eg ikkje vore så fornøyd, men det kan hende andre firma har betre stolar :)

Er veldig varierende har jeg hørt, de fleste får dårlige og utrygge stoler. Men finnes et tysk leiefirma som jeg mener var på GC som visstnok er ok, kindersitz..noe. Spør i gruppa «bilstoler» på Facebook, der er det flere som har leid!

Ellers har jeg flydd med bilstol i kabinen og det er mindre pes enn mange tror, og da slipper man problemet med både frakt og leie, men da må man jo ha mulighet og råd til eget sete da.

Back
Topp