Leie bil med bilsete i Spania

rampens mamma

Forelsket i forumet
Vi skal til Spania til sommeren, og skal leie bil der også. Vet at man kan leie bil med barnestol, men hva er tryggest, å leie med barnestol, eller ta med egen hjemmefra. Ulempen med å ta med hjemmefra, er at stolen er stor, og tar lang tid å montere, og at det er en viss fare for at den kan bli ødelagt. Men så vet vi jo ikke om de har bakovervent bilstol der, om stolen er like trygg som hjemme, og om den har vært i en krasj eller noe sånn.

Noen her som har leid bil i Spania med bilstol? Erfaringer?

Jeg hadde tatt med, uten tvil!!! Hadde aldri stolt på at jeg fikk ett ordentlig sikkert sete der nede!

Vi leide bil med bilstol i spania i fjor, og den var akkurat som hjemme. de har ulike størrelser, og setene er godkjente. Jeg hadde aldri gidda å dratt med mitt eget iallefall!

Vi er i samme situasjon. Skal til Spania i juni og har leid bil der nede. Vi tar med sete hjemmefra vi. Da vet jeg at setet er trygt og bra + bakovervendt.

vi leide bil med bilsete t leo i fjor...de var kjempefine... tror d var sånn besafe sete... så helt nytt ut... og d var bakovervendt... de tørr ikke noe annet enn og ha ordentlige greier i bilene der nede for de er livredde for og bli saksøkt hvis d skjer noe...hadde uten tvil leid bil med sete

Vi hadde med bilsete til Noah når vi var i spania 2007,men det var det lille som han hadde før det han har nå..
Enkelt å montere og ta med[:)]

Back
Topp