Leie barnevogn i dyreparken

wimzaa

Elsker forumet
Noen som har gjort det? hvilke vogner er det de har?

Vi tenker på å dra dit neste uke, og har planer om å kjøre stasjonsvogna  i stedet for caravellen, siden største jenta på 2,5år har sluttet med vogn hjemme.. Hun gikk 5km sammen med meg i går, og det gikk fint.. men regner med at hun i dyreparken kanskje har behov for å slappe av litt.. Vi tenkte jo egentlig å kjøpe reisetrille til henne, men så så jeg at de leier ut tvillingvogn.

wimzaa skrev:
Noen som har gjort det? hvilke vogner er det de har?

Vi tenker på å dra dit neste uke, og har planer om å kjøre stasjonsvogna  i stedet for caravellen, siden største jenta på 2,5år har sluttet med vogn hjemme.. Hun gikk 5km sammen med meg i går, og det gikk fint.. men regner med at hun i dyreparken kanskje har behov for å slappe av litt.. Vi tenkte jo egentlig å kjøpe reisetrille til henne, men så så jeg at de leier ut tvillingvogn.

Jeg har ikke sett enkeltvognene de leier ut.. men tvilling/søskenvognene er at typ TFK o.l. med god trilleevne, så tipper at de enkle vognene er også ganske bra. Og hun på 2,5 blir garantert sliten, for det er store avstander der inne. God tur :))

Vi var der forrige uke. Leide en trille til datteren min selv. Helt grei Brio med gode hjul, men uten kalesj. Leide også ut tvillingvogner.

Back
Topp