Leie av vogn-tips?

Snølilja

Forelsket i forumet
Jeg har en splitter ny babyzen yoyo + 2016modell som jeg tenkte begynne utleie av, da jeg ser flere har etterspurt en slik tjeneste her vi bor, uten at noen andre tilbyr noe slikt. Så da trenger jeg litt hjelp :-) hva er rimelig å kreve i betaling/leie feks for en helg, en uke, osv?
Tenkte også å ta et depositum som skal dekke for eventuell skade og lignende, hva synes dere det bør være på? :-) dette depositummet blir jo selvsagt tilbakebetalt når vognen er kommet i retur.
Tenkte å skrive en kontrakt/avtale slik at det blir litt ryddig og formellt. :-)

Depositumet kan gjerne baseres på hva en normal reparasjon vil koste. Pris for en dag? Litt vanskelig å si, 500 kr for en helg med en god vogn som Stokke? Kan være lurt å leie ut en vogn som er enkelt å vaske (les: maskinvask) og vedlikeholde :)

Depositumet kan gjerne baseres på hva en normal reparasjon vil koste. Pris for en dag? Litt vanskelig å si, 500 kr for en helg med en god vogn som Stokke? Kan være lurt å leie ut en vogn som er enkelt å vaske (les: maskinvask) og vedlikeholde :)
Ja jeg tenkte som nevnt å leie ut babyzen yoyo :-) den er enkel å rengjøre da alle trekk kan vaskes i vaskemaskin :-) takk for innspill ellers :-)

Tror nok jeg ville betalt 500 kr for å leie vogn for en helg, men er ikke sikker på om jeg ville betalt så mye mer for en uke. Med høyere pris ville jeg nok heller presset inn egen vogn i bagasjen. Depositum på 500 er heller ikke urimelig synes jeg

Back
Topp