Leie av bobil!

BlåBobler

Forumet er livet
Er det noen som har erfaring med leie av bobil?

Vet dere om steder på østlandet eller nedover i Sverige (Svinesund, Gøteborg og den veien) hvor man kan leie uten å bli ruinert?

De fleste jeg har funnet er så dyre... 8000kr for en uke.... Og vi vil leie bil i 2 uker.....

ORIGINAL: Sicily

Det er bare gå på finn.no. Gå inn på bil og bobil/campingvogn. Sambo så på det i går. Vi vurderer å leie ut vogna vår. 

Åssen vogn har dere da?

Vi vurderer å kanskje leie vogn også. Men kan ikke det med de bilene vi har nå. Da må det bli etter at vi har kjøpt den nye [:)] Og den skal vi jo kjøpe snart, så [:D]

hva syns du er en grei pris da??

[:D]

ORIGINAL: *Jas*

Tja.... Hadde håpet å finne en til max 6000kr pr.uke.. Gjerne enda mindre, for vi bryr oss ikke så mye om at bobilen skal være helt ny... Kan heller leie en 7-8år gammel en til 5000kr i uka enn en helt ny til 8000kr i uka [:)]

ORIGINAL: BlåBobler

Tja.... Hadde håpet å finne en til max 6000kr pr.uke.. Gjerne enda mindre, for vi bryr oss ikke så mye om at bobilen skal være helt ny... Kan heller leie en 7-8år gammel en til 5000kr i uka enn en helt ny til 8000kr i uka [:)]

Jeg kan jo spørre min bror om han kunne tenkt seg å låne bort sin et par uker i sommer..
Den står jo bare i hagen dems alikevel, tror jeg..

Når i sommer er det evt snakk om da?

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg kan jo spørre min bror om han kunne tenkt seg å låne bort sin et par uker i sommer..
Den står jo bare i hagen dems alikevel, tror jeg..

Når i sommer er det evt snakk om da?

Jeg er litt usikker på NÅR... Men helst så sent på sommeren som mulig, da det antagelig blir fødsel i begynnelsen av juli [:)] Men den siste uka i august, kanskje...  I år blir det bare 1 uke pga babyen.

Hvis ikke vi får det til i år, så blir det mai/juni neste år [:)] Og da vil vi ha 2 uker, kanskje 3 [:)]

Vi leide bobil for to år siden i to uker[:)]

Det lønner seg absolutt å prøve å leie privat, vi var innom flere sånne steder som selger bobiler, og de skulle ha opptil 12 000 I UKA[&o][&o]

Vi leide en for 8000 for to uker vi[:)][:)]

Back
Topp