Leiden ?

Dezz

Blir kjent med forumet
er det noen flere her som har Leiden ? Homozygoth

Hallo :D

Jeg har Leiden.. Men jeg har heterozygot :) Fått det av pappa, og han har homozygot. 
Går på Fragmin sprøyter, og gjort det siden uke 12 :) Er nå i uke 38! 

Jeg kan litt om leiden hvis det er noe du lurer på :) Pappa fikk mange blodpropper i ung alder, og jeg ble sjekket da jeg var 13, så jeg har klart å unngå det ;) Det er ikke så mange fastleger som kan noe særlig om det desverre.. 

hei igjen :D Jeg fikk vite at jeg har leiden for ca 3-4 år siden, da fikk jeg blodpropp i leggen, j..... vondt !!! Jeg har det Homozygoth så går på fragmin jeg og. Jeg har guskjelov en veldig bra fastlege som vet en god del om denne mutasjonen :D ble satt på sprøyter fra ca uke 12 jeg og, er i dag 19 akkurat. Hva tenker du om at du ikke har muligheten til å få epidural under fødselen ? Jeg synes ikke det gjør noe, jeg fødte uten noen med føste jenta så det skal vel gå denne gangen og :D Lykke til videre

Jeg har aldri født før, så jeg aner ikke hva jeg går til i forhold til smerte, hehe. 

Men jeg har snakket med sykehuset angående epidural da, og man kan få det hvis det er mer enn 12 timer siden siste sprøyta :)) Så da får jeg satse på at det er det, eller så MÅ jeg jo bare klare meg uten :) Godt å høre at du syns det er greit uten, for da blir jeg litt mer avslappa i forhold til det. 

Det kan godt hende at det er ulike regler fra sykehus til sykehus med tanke på epidural da :) Gikk du på fragmin forrige svangerskap også? 

Back
Topp