Lei

2blir3?

Elsker forumet
Nå er jeg så lei at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre[X(]

Jeg våkner kvalm og legger meg kvalm, har null energi og strekker ikke til på noe hold[:@]

Hva gjør man? ER SÅÅÅÅ LEI!!!!!!!!!

... måtte bare klage litt. Vil så gjerne glede meg litt jeg også[&o]

Huff, jeg føler virkelig med deg! Jeg tror ikke jeg hadde taklet å ha det sånn!! Skulle gjerne gitt deg litt av min gode form om jeg hadde kunnet.. Får bare håpe det gir seg nå snart! Klem

Jeg sliter med kvalme selv og sea band er virkelig å anbefale! hadde helt glemt at jeg har dem for kvalmen forsvant for en uke men nå er den kommet tilbake så da skal jeg jaggu finne dem fram igjen:) lykke til og masse god bedring!

uff høres ikkje noe godt ut.. Sender deg ein god klem

Vi er i samme båt! Kvalm døgnet rundt og begynner å bli meget lei. [:'(] men det er jo en utrolig god sak da :) tenker på det jeg! MEn vet akkurat hva du mener!!
Vi får håpe det gir seg snart!! Skal prøve sea band greia!! håper d funker!!

Sea band skal prøves. Takk for tips og takk for klemmer og lykkeønskninger!

... sliter med å holde motet oppe, da jeg var kvalm i 4 mnd i forrige svangerskap, og synes det er enda verre denne gangen.

Du er ikke alene... Jeg er 13 uker i morgen, og spyr fremdeles som en helt....[8D]
Har heldigvis noen timer på ettermiddagen nå som jeg ikke føler meg så aller verst.

Ingenting som hjelper noe særlig her [&o]

jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
jeg er kvalm konstant. har noen bedre dager, men de dagene ligger jeg dårlig de også, men har kanskje en time innimellom hvor jeg ikke er så kvalm...

for meg hjelper ikke seaband:( gleder meg til det går over.. bare spennende å se når det går over.. gikk leeeeeeeeeenge med Mathea[&:]

go bedring til deg

Jeg var også kvalm hele dagen og var drittlei. Sist mandag prøvde jeg akupunktur. Har vært der 3 ganger nå og kvalmen er så og si borte. Jeg var der mandag, onsdag og i dag mandag igjen. Har vært dårlig tirs, ons og tors sist uken. Det er deilig å være bedre. Helt bra er jeg ikke, men det er ikke langt ifra. Anbefales virkelig!!! Kostet meg nesten 1200,- totalt, men verd hver krone.

Takk for tips! Jeg skal sjekke opp dette med akupunktur - selv om jeg er livredd for sprøyter/nåler[:D]

jeg var veldig kvalm i mitt andre svangerskap.. jeg fikk tips om å ha med kjeks på soverommet om kvelden og spis noen kjeks før du står opp[:)]. det fungerte på meg[:)] 

ORIGINAL: CaKa*

Du er ikke alene! har det på samme måten. Har desverre ikke noe gode tips![&:]

Back
Topp