LEI

gravid med nr 3

Glad i forumet
huff her e en liten klage meling [:D]
nu e æ lei av og gå her feit og stor om magen , rygg smerter, hoftesmerter og antydning t svangerskapsforgiftning har jeg fått for tiden , men nu e æ over termin så nu må a væll kom snart ????
MN E HA GÅTT OG VENTA SI I ALLEFALL 26 JAN DA VA MIN EGEN BEREGNA TERMIN[:(]
så e føl mæ alle som går og e lei og har en del plager på slutten av svangerskapet.
ska t lægen på torsdag og ta urin prøve og bt så får vi se om de senna me då ??
ves e ikke får før da ?! har hatt litt ryggsmerter i korsryggen de siste dagan kan d va ett tægn eller ???
noen gode råd om hvordan man kan starte fødselen ? jeg har prøvd en god del: sex , rødvin, løfting, springer en go del i trapp ol ...

Tror vi er rimelig leie, de fleste av oss nå[8D] Tror det er naturen sin gang, jeg. At vi blir så dritleie mot slutten fordi vi ikke skal grue så til fødselen, heller glede oss til å få det overstått. Slik at fødslene går greiere enn om vi hadde knytt oss av nervøsitet og tanker om at dette er jeg ikke klar for.. Her er jeg sikker på naturen setter inn sitt eget forsvar[:)] 
Vi er jo bygd for å få til dette og da er det nok mer enn det fysiske som spiller inn.
Vet jeg ble veldig filosofisk nå, men dette har jeg faktisk tenkt litt på i det siste[:D]

Føler meg som deg, snapp[&:]
Var med pappan i svømmebassenget i kveld. Jeg orka nesten ikke gjøre noen ting. Bare lå i et hjørne og "fleska meg."[:D]
(Mens han svømte 1000 m...)
Etterpå var jeg helt pumpa, mens han snakka om hvor mye energi en får av å trene... Hehe, litt av et par[:D]

hehe jaa :)
kanskje du har et poeng der , at vi blir leie for ikke og tenke så mye over selve fødselen :)
lykke til med fødselen til dere begge to :)  håper vi får snart alle sammen :)

er så utrolig sliten og lei jeg også, og dritt lei av og ha vondt overalt, spesielt den siste uka har hvert ekstrem, har bare lyst til å sette meg ned å gråte, gråte og atter gråte!!!!!!!!!
føler meg så utslitt og utbrent, men prøver å trøste meg med: hold ut litt til, det skjer når som helst nå.

syns vi har klart oss bra jeg jenter, og da skal vi da klare og være enda sterkere de siste dagene.

masse masse masse lykke til om noen plutselig skulle få nurket sitt[:D][:D][:D]

heihei!
er skikkelig lei jeg også nå....har så mange plasser vondt og det er ikke noe behagelig i det hele tatt[&:]
vet det er 13 dager til terminen min,men jeg klarer snart ikke mere[:(]

Har prøvd masse forskjellig for å prøve å framskynde fødselen...(gnikke på "basteputa",kjøre på humpete vei,spise sterk mat,sex....osv),men det er ingenting som fungerer.

Så da er jeg nødt til å bare vente å se hva tiden gjør[;)]
Hadde vært herlig å fått han ut nå,men han vil ikke ennå....hehe[;)] føler med dere alle sammen!
vi må nok klare dette,uansett hvor lenge vi har igjen[:)]

Da skal jeg gå en lang tur idag også, hvis det er det som skal til for å få slimproppen til å gå....

ORIGINAL: cloetta

Da skal jeg gå en lang tur idag også, hvis det er det som skal til for å få slimproppen til å gå....

Signerer!![:D]

Er litt godt å ha en egen klagetråd her. Kjenner meg igjen i det dere alle snakker om. Tenkte ikke det gikk ann å bli så lei jeg. . Skal til jordmor i morgen, blir så deprimert for hver gang jeg har vært der for tenker hver gang at "jeg håper at neste gang jeg er her er for å føde". Men nei.

Blir nok ut på tur på meg å i dag. Dersom bekkenet er på mitt lag, synes denne bekkenløsningen har blitt mye verre de siste to ukene. BLÆ [:@][&:]

Menmen, godt å få klage litt da.

Syter litt her og jeg...
Jeg har gitt opp å tro på at disse kjerringrådene funker.... ellers så har jeg en så sta unge at h*n nekter å komme ut... Er jo koslig å vite at det er bra inni magen min da.. men jeg vil jo helst ha den her for å kose med h*n!!

Men jenter; det kan umulig være så lenge igjen nå.... det er jo februar!!
Synes februar baby'ne kan høre på Fruluna og komme ut nå!! [:D]

Hei lille venn [;)]
Håper du og K snart har lille snuppa ute.
Utrolig kjedelig å bare gå og vente...Heldigvis er det bare snakk om dager nå og ikke uker og mnd.

Klem fra oss.

Back
Topp