Lei

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Helt utrolig, men jeg er nå faktisk lei av å gå gravid :p jeg vil bare møte den lille NÅ, men har igjen to måneder før det skjer. Kan jo selvfølgelig skje ting før den tid, de kommer når de vil komme. Men akkurat nå føles det som en evighet!

Dagens frustrasjon :p

Helt utrolig, men jeg er nå faktisk lei av å gå gravid :p jeg vil bare møte den lille NÅ, men har igjen to måneder før det skjer. Kan jo selvfølgelig skje ting før den tid, de kommer når de vil komme. Men akkurat nå føles det som en evighet!

Dagens frustrasjon :p
Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver ja :p
har ei venninne som fekk sin lille for noen dager siden, og eg bare gleder meg såååå mye til lille gutten vår også kjem❤️

Satt akkurat å tenkte at jeg skulle lage en tråd med samme tema. Er så sykt babyklein!!

Gleder meg til han kommer, men med de to andre har jeg savnet livet i magen, spenningen, og sparkene før det har gått en mnd. Denne gangen prøver jeg å nyte, og kose meg :) Er så utrolig spent på hvordan han er, og hvordan han ser ut. Vet det er siste gangen, så kommer aldri til å få kjenne på denne magien igjen ❤️

Veldig lei eg og! Og utålmodig! Er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning og ryggsmerter, så lite eg klarer å gjøre for tiden, ser for meg sommeren blir laaaang i år:-/

Veldig lei eg og! Og utålmodig! Er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning og ryggsmerter, så lite eg klarer å gjøre for tiden, ser for meg sommeren blir laaaang i år:-/

Samme her! Vært sykemeldt pga bekkenløsning i 2 mnd nå, og blir det til termin.. En rolig sommer ja :p

Gleder meg til han kommer, men med de to andre har jeg savnet livet i magen, spenningen, og sparkene før det har gått en mnd. Denne gangen prøver jeg å nyte, og kose meg :) Er så utrolig spent på hvordan han er, og hvordan han ser ut. Vet det er siste gangen, så kommer aldri til å få kjenne på denne magien igjen ❤️

Skjønner godt at du prøver å bare nyte det denne gangen hvis det er din siste ja :) dette er min første, så jeg mer utålmodig. Men tipper jeg kommer til å føle det som deg den gangen vi skal ha vår siste å :)

Huff, så kjedelig :( ikke stort man får gjort heller da!

Skjønner godt at du prøver å bare nyte det denne gangen hvis det er din siste ja :) dette er min første, så jeg mer utålmodig. Men tipper jeg kommer til å føle det som deg den gangen vi skal ha vår siste å :)

Det kan hende du gjør :) Har blitt så overrasket før for at jeg har klart å savne en tid med så masse plager ;) Helt merkelig. Føler meg helt handikappet om dagen, alt er tungt. Halsen brenner, og jeg gulper hver gang jeg bøyer meg. Men alikevel vet jeg hva jeg føler om 3 mnd ;)

Jeg lengter fælt, men prøver og nyte magen. Er utålmodig men, trenger all tid før termin til å nyte kvalitetstid med Lille2014 ♥️skatten min ❤️ Og de 3 store ❤️❤️❤️<3
Vet det blir travelt med baby/amming og ei aktiv jente på snart 2 år.

Jeg koser meg med magen, og liker å være gravid. Samtidig som jeg savner formen min, DERFOR er jeg litt lei. Vil ha tilbake kroppen min snart. :p

Jeg koser meg med magen, og liker å være gravid. Samtidig som jeg savner formen min, DERFOR er jeg litt lei. Vil ha tilbake kroppen min snart. :p

Akkurat likt her. Litt lei denne bekkenløsningen som hemmer en del, men koser meg som gravid ❤️

Koser meg egentlig og koser masse med magen. Men, gleder meg til å ha energi til å gå i fjellet osv igjen!!:p

Samme her :) Skal bli en befrielse å få han ut, selv om jeg synes det er koselig med spark og spenningen med hvordan han ser ut/ligner på og hvordan han er som person :) Men alle plagene gjør at jeg håper han kommer et par uker før :D

Jeg er også lei. Veldig lei faktisk. Vil bare ha ut guttungen :p Han må vente litt til, men det blir jubel på fødestua når alt er over!

Back
Topp