Lei....

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
Syns dokk att dt e tidlig og bynn me modning no?
er 34+5 idag, og føle mæ ganske verpesjuk...

Har dokk nånj modningstegn?
Her så har gutn plassert sæ godt neddi bekkene(uten att magen ha sunke nå) litt usikker proppen...

Her har Magen sunket, og jeg har fått disse mensmurringene/smertene. Blodtrykket har også steget. Baby ligger godt planta ned i bekkenet så her mener jordmor at det kanskje er noe på gang :)

Er 36+4 så synes godt han kan komme, for jeg er rimelig lei :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ha dt verre murringen og nokså stramme kynnere, ellers så har itj æ nå modningstegn enda... er 35 uker idag, og bynne og kjenne att æ helst sku haft han i arman no ja :)

Er i uke 37 + 2 i følge UL-termin, og her har magen synki, og hodet er godt festet nedi bekkenet. Har også hatt en del mens lignende smerter i det siste. Begynner å bli ganske utålmodig!!:-) (Ifølge mens-termin er jeg 39 uker i dag, noe som jeg tror passer meg bedre)

Her er det en hel masse modning. Hatt det i et par uker nå.
Begynner å bli høvelig lei nå.. 38 uker i morgen ifølge UL-termin, ifølge menstermin har jeg termin om 6 dager så jeg sier VELKOMMEN til tøtta:)
Men virker ikke som om hun er noe særlig enig..
Etter et langt svangerskap med bare sykemeldinger pga bekken begynner jeg å bli lei og har syklig dårlig samvittighet ovenfor storesøster :/
Pluss at nå har jeg blitt tett i pappen og føler meg forkjøla... Kan ikke få sagt nok hvor LEI jeg er nå..
Så er godt å se vi er flere;)

Har også hadd problem me og gjidd storesøster nokk oppmerksomhet (snart 4, så aktivisering kreves :P)

Så dt e veldig godt å kjenne att "underlive" gjør seg klart ;P hehe, så blir litt skuffa når dt plutselig stopper opp.. Mn på en annen måte så e dt grett å vente litt te enda :)
Såg i speile idag, att magen ha sunket ned, me 1, (så tok dt da ca ei uke før ho kom) etter att magen datt ned :)
Så ha fått tatt litt julevask og småtteri idag, så e ganske klar te jr kommer, tru æ :)

er i grunn ikke lei enda, selv om jeg gjerne vil se lillesøster snart. syns tiden har gått fort siste ukene, så nesten lit vemodig å ikke skal være gravid lengre også. veien hit har vært lang, så kunne tenkt meg å avslutta og nyte en happy ending på en måte :) eneste som holder på ta livet av meg (ser...:D) er halsbrann hele natta og et bekken som gir meg store smerter innimellom, akkurat det ser jeg frem til å bli kvitt.

Da e du itj alein om å sjå fram te att halsbrannen blir borte :p hehe... (Holder på og ta livet av meg!!!!!!!!!! Halsbrannen ja :D)

jeg var på badet en natt og sutra pga.halsbrann, overbevist om at folk som sliter med det til dagen må være uføretrygda... snakk om søvnmangel :angry

offtyttimæ, stakkars dæ :(

Ja, her så bli æ helt uttafor når æ har dt, stakkars sambo som må høre på sytinga mi :p liksom itj nå som hjølpe ell e bra nokk, så tru hanj itj føle att hanj strekk helt te akkurat på dt punkte :P

her hjelper ikke syting.... så må nok bare bite i meg disse "plagene" :eek::D

Back
Topp