Lei

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Alle føder jo...her går jeg og kjenner egentlig ikke noe særlig til tegn på at fødsel er i gang heller! Synes synd på meg selv :(

Ja, helt enormt fødeboom nå, virker det som! Skjønner godt du er lei, er temmelig lei selv og går og kjenner etter hele tiden.. Litt slitsomt og irriterende i grunn, men klarer ikke la være å analysere alt :P Trøsten er at tiden i magen renner ut for de små nå, snart MÅ de ut om de vil eller ei :)

huff ja føler med deg. er ekstremt lei selv også... satser på de finner veien ut snart disse små :-)

Lei er bare forbokstaven! Er 41+2 i dag, og ingen tegn til fødsel :-(

Føler så med deg! Er skikkelig lei selv, men det er helst fordi jeg går rundt og har så innmari vondt i bekken og ja egentlig hele kroppen.. Føler meg bare utslitt :( og jeg er i uke 38 og har sikkert mange uker enda foran meg :P

Jeg er samme sted som deg. Synes skikkelig synd på meg selv som må gå her med denne magen og allverdens vondter, dårlig søvn osv. Jeg er så klar for å få ut denne babyen nå at jeg nesten får trykketrang av å se bilder av andres babyer :P Men kroppen er tydeligvis ikke klar da, siden det ikke skjer en dritt. Jeg feiget jo selvfølgelig ut på legekontoret i går også... Hadde tenkt å be pent om en undersøkelse nedentil for å sjekke evt. modning, men det var så innmari travelt der at droppet hele greien. Tullete! :P

Melder meg inn i klubben... er lei jeg også! Vil ha denne babyen ut denne uken!!!

Jordmor ville ikke undersøke i dag. Mente det ikke hadde noe for seg. Enten så var en moden og klar eller så var en ikke det. En kunne gå i mange dager å være moden og klar uten å fø, og en kunne være umoden og i full fødsel neste dag så det hadde ingen betydning.

Det hjalp å klage litt da :p kun få timer etter klage innlegget mitt begynte jeg å kjenner mursteinene bak i ryggen, og lillejenta kom i turbofart natt til onsdag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! :)

jeg melder meg oxo inn;/
jeg er så sliten nå at jeg har ikke ord, ryggen verker å jeg sover ikke godt om natta:(
jeg går å lurer hver dag nå på om: skjer det noe i natt???

men neida, har gått 1 dag over termin i dag, forrige gang med gutten gikk jeg 2 dager over.....
har vært veldig kvalm de 2 siste døgna nå,så håper det er et tegn på at det snart skjer noe.

Det hjalp å klage litt da :p kun få timer etter klage innlegget mitt begynte jeg å kjenner mursteinene bak i ryggen, og lillejenta kom i turbofart natt til onsdag :)

Gratulerer så mye, så stas!! :)

Gratulerer så veldig mye med jenta! Hjalp det å klage litt for deg, skal jeg jammen gjøre en innsats her jeg også!
Jeg var ærlig talt ikke forberedt på at det skulle være en slik påkjenning å gå overtid. Trodde liksom bare det skulle være at man ble lei, som i "utålmodig", men hormonene når jo nye høyder, nettene blir håpløse og kroppen er urolig og sliten på en gang. Dritt altså! Like sur hver morgen for at jeg ikke har våknet av rier i natt heller... I natt har jeg riktignok våknet av noen sammentrekninger som jeg ikke har kjent før, men har liksom mistet troen på at det skjer noe, så ikke vet jeg. De er egentlig ikke vonde heller, bare trekker seg skikkelig sammen noen sekunder før det slipper igjen...

Godt å se vi er fler som er møkka lei her, hjelper kanskje bittelitt:(

Får håpe det hjelper å klage litt. Blir spennende å se om det skjer noe snart da. Lykke til, sender masse fødestøv <3

Gratulerer "megbaremeg"!! Og, til alle dere andre: jeg føler med dere som er så leie, jeg var jo drittlei selv, og jeg var jo ikke kommet til termin en gang, så skjønner godt at dere som er på overtid er mer enn klare! Men, plutselig! Så skjer det! Hold ut :)

Back
Topp