Han her i hus vasker en gang i mnd. Hadde ikke oppvaskmaskin i over ei mnd, da vasket han opp 1 gang i løpet av den tiden. Vi er 5 i husstanden. Den siste mnd har jeg fått sove lenge 1 gang. Den andre gangen han skulle "la meg sove litt" måtte jeg uansett stå opp tidlig da jeg hadde jordmor time på morran... Er ikke mye reddsel for å "skade" barnet hos han her i alle fall. Når vi har sex så legger han seg oppå magen så jeg faan me må skyve han bort, eller så presser han hendene sine inni skulderbladene mine så jeg blir presset ned i sengen.... oppå magen....til slutt blir forbanna... og derfor er det skjeldent han får seg en bætta nå... Han jobber kunn 3 - 4 dager i uken, og det er delt tidlig og sen vakt. Og jobber kunn hver 3 helg, men alikavel er det JEG som står opp med de 3 små her i hus.... HVER DAG... Selv nå når jeg har fortalt han at jeg faktisk ikke sover om natta for jeg er potte tett, hoster som om ungene skal komme ut av munnen til slutt, og beskymrer meg for det faktumet at jeg har en seteliggende unge. Og da vi fant ut det, var han frekk nok til å si "du får det til å høres ut som om du er den eneste som går gjennom en setefødsel". Bare for at jeg hisset meg opp over for det faktumet at kvinner blir tvunget til å føde seteliggende.
Mannen min er rett og slett en egoistisk dritt unge, som tenker at det er "enkelt" å gå høygravid....
Vis jeg, noe jeg nå har sluttet med, tar hånden hans å legger den på magen min så han får kjenne, tar han den bort tvert jeg tar bort min fra over hans... vil jo ikke tvinge han heller. men det er da faan me hans unge også. Og skulle tru han skulle være litt mere interesert..Det er jeg som har smørt på krem på føttene hans, jeg som setter meg ved HAN i sofan, selv om jeg allerede sitter i den når han kommer å setter seg.. Nei ikke f altså om jeg gidder dette mere... Fra nå av skal jeg ikke snakke med han om barnet, ikke skal jeg "kos" i sofan lengre. Har ikke noe problem jeg for å legge meg ikke lenge etter at ungene i hus har lagt seg. Så får han bare sitte her i sin egen verden... Og ikke nok med at det er JEG som har ordnet alt til babyen kommer, men planlegger bryllup også som er 1 mnd etter termin, og hvem er det som planlegger og ordner ALT til den trur dere...... Han fikk en oppgave og det er maten.... Og han klarer faan ikke det engang...får hjelp av mamman sin, som er helt greit d, men hver gang det er et liten ting, så kommer han til meg. Enda jeg har sagt det hundre ganger, at jeg orker ikke å tenke på det oppi alt det andre. At dette får du og mor di orde selv.. jeg har mer enn nok på fatet for tiden...
Akkurat nå så kjenner jeg at jeg har lyst å reise bort litt... få puste pause, fra hjem, hus, mann og barn...